عصر بازار

موافقت وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی با اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در بیمه دانا

عصر اعتبار- وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت بیمه دانا موافقت کرد .

موافقت وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی با اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در بیمه دانا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، علیرضا عاطفی، معاون اداری و مالی این شرکت با اعلام این خبر گفت : پس از یکسال تلاش اعضای کمیته طرح طبقه بندی مشاغل ، یک نسخه از این طرح شامل نمودار سازمانی، فهرست مشاغل در گروه های مختلف منطبق با مقررات وزارت کار، شناسنامه های شغلی، شرح پست ها، جدول تخصیص امتیازات مربوط به هر شغل و فهرست تخصیص پست به شغل به همراه دستورالعمل اجرایی آن برای اظهارنظر تحویل معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد که در تاریخ 11 مهر ماه جاری به تأیید این وزارتخانه برای اجرا رسید .

    وی افزود : در این مدت آئین نامه ها و شیوه نامه های متناسب با قانون کار شامل شیوه نامه جذب و به کارگیری نیروی انسانی، آئین نامه مرخصی و ماموریت، دستورالعمل تغییر عنوان شغلی، شیوه نامه کمک های رفاهی و آئین نامه حق جذب تهیه شده است و مابقی نیز در حال بررسی و تکمیل است که با حمایت های همه جانبه مدیرعامل، رئیس و اعضای هیأت مدیره پس از اخذ مصوبه مرتبط در زمان اجرای طرح، همزمان نیز آئین نامه ها و شیوه نامه های جدید اجرا خواهد شد. البته در سایر شرکت ها عموماً پس از گذشت بیش از یک سال از اجرای طرح مذکور، آئین نامه های جدید تنظیم و اجرا شده است که خوشبختانه با مساعدت هیأت مدیره  این مشکل در شرکت به وجود نخواهد آمد.

    عاطفی تاکید کرد : با توجه به اینکه از ابتدای سال جاری برخی تغییرات منطبق با قوانین وزارت کار در احکام همکاران اعمال شده ، تا پایان سال این قوانین به صورت کامل جایگزین قوانین قبلی خواهد شد.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی