عصر بازار

دومین همایش فصلی مدیران بیمه دی در سال ۹۴ برگزار شد

عصر اعتبار- دومین همایش فصلی بیمه دی در سال جاری (پاییز ۹۴) با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستادی و رؤسای شعب ۲۳ مهرماه در محل هتل میگون برگزار شد.

دومین همایش فصلی مدیران بیمه دی در سال ۹۴ برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این ابتدای این نشست مهندس سید مجید بختیاری با اشاره به اینکه شرکت بیمه دی از مرحله ساماندهی و تثبیت گذر کرده و اکنون وارد مرحله شکوفایی است گفت: شرکت بیمه دی باید در آینده در تراز بهتری مطرح شود و این محقق نخواهد شد جز با برنامه ریزی دقیق و اجرای دقیق تر.
    وی همچنین افزود: بحث افزایش سرمایه شرکت با فرآیند دشواری که داشت با همت بلند و حمایت همه جانبه جناب آقای دکتر شهیدی نماینده ولی فقیه و معاون رئیس جمهور در بنیاد شهید و امور ایثارگران و سهامداران محترم از جمله بانک دی و شخص جناب آقای دکتر شفیع زاده، بورس و دیگر شرکت ها و سهامداران حقیقی و حقوقی طی شد. و اکنون زمانی است که ما باید با برنامه ریزی و دلسوزی پاسخی شایسته به حسن اعتماد این عزیزان بدهیم.
    مدیرعامل شرکت بیمه دی با بیان اینکه نام شرکت بیمه دی در آمار منتشر شده شکایت های بیمه مرکزی وجود ندارد اظهار داشت: با عقلانیتی نیرومند که لازمه آن برنامه ریزی و خودباوری است باید پیش رفت و با مسائل مواجهه خوب و منطقی داشته باشیم. پدیده شدن بیمه دی دور از انتظار نیست اما باید بدانیم که کار ساده ای در پیش نداریم.
    ایشان با اشاره به ساختار جدید شرکت بیمه دی بیان داشت: شرکت بیمه دی اکنون در مرحله ای جدید است که مطابق آن نیاز به تشکیلاتی هم تراز و متناسب دارد، شرکت باید چالاکی و پویایی خود را در تمام مراحل رشد و پیشرفت حفظ نماید. اکنون زمانی است که باید روی برخی نقاط تمرکز بیشتری داشته باشیم.
    در این همایش که با حضور مهندس ملکی رئیس هیئت مدیره همراه بود، معاونت های شرکت به همراه مدیران خود به ارائه گزارش کارهای انجام شده و برنامه های آتی پرداختند، همچنین منتخب رؤسای شعب نظرات و برنامه های خود را عنوان نمودند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی