عصر بازار

درخشش مقاله بیمه البرز بدون دفاع نویسندگانش در "فیر" ؛

مقاله ای که بدون دفاع نویسندگانش درخشید

عصر اعتبار- ملیکا فیروزی و غلامرضا شایسته فر از کارشناسان شرکت بیمه البرز به خاطر انجام مطالعه موردی درباره مدل های نظارت فنی بر شرکت‌های بیمه ایرانی بر اساس مدل توانگری، برنده رتبه اول آموزشی "فیر" شدند.

مقاله ای که بدون دفاع نویسندگانش درخشید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر اعتبار»به نقل از سیمای البرز ، خبرنگار سیمای البرز با ملیکا فیروزی گفت و گوی کوتاهی انجام داده است که می خوانید:

    هدف شما از حضور در بیست و چهارمین کنفرانس فیر و ارایه مقاله در این کنفرانس چه بود؟‌
    نخستین بارقه شرکت در رقابت موردپژوهی فیر 2015، پس از دریافت فراخوان شرکت در رقابت در ذهن ما شکل گرفت. با توجه به سرفصل‌های سه گانه عنوان شده از سوی نهاد برگزارکننده این رقابت، یکی از عناوین را انتخاب و شروع به پژوهش و جمع‌آوری اطلاعات کردیم.
    حاصل چندین ماه تلاش، مکاتبه و اخذ اطلاعات، استخراج داده‌های مرتبط از سوابق در دسترس، دریافت راهنمایی از اساتید دانشگاه و مدیرعامل شرکت و نیز بارها مشورت با مدیر بیمه‌های مهندسی، مقاله‌ای بود که در ساعات پایانی مهلت مقرر آماده ارسال به دبیرخانه کنفرانس فیر2015 شد.
    مقاله ما با عنوان انگلیسیThe models of technical controls on IRAN's insurance companies by methods of Solvency (مدل‌های نظارت فنی بر شرکت‌های بیمه ایران با رویکرد توانگری) برای ارسال به دبیرخانه کنفرانس مزبور، پس از دریافت مجوز و تایید سخاوتمندانه آقای تاجدار که خود نیز عضو رسمی اتحادیه بیمه‌گران آسیایی و آفریقایی است، به دبیرخانه رقابت موردپژوهی ارسال شد و برای داوری در اختیار هیأت داوران رقابت موردپژوهی قرارگرفت.

    دلیل حضور نیافتن شما و آقای شایسته فر در این کنفرانس و دفاع از مقاله تان چه بود؟
    پس از ارسال مقاله، طی مکاتبات و مذاکراتی که با مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل و معاون مدیرعامل در امور اتکائی و بین‌المللی داشتیم، ضمن دریافت حمایت‌های صمیمانه و بی‌دریغشان، تشویق به حضور در کنفرانس فیر 2015 شدیم که در تاریخ‌های 20 الی 22 مهرماه سال جاری در قاهره پایتخت کشور مصر برگزار می شد. ولی با توجه به هزینه‌های نسبتاً بالای شرکت در کنفرانس، معاون توسعه منابع و پشتیبانی شرکت پس از دریافت اختیار تام از مدیرعامل، دستور پرداخت تمامی هزینه‌های شرکت در این کنفرانس را صادر کرد. آقای پروانه، مدیر امور مالی نیز با سعه‌صدر، تمامی مراحل پرداخت هزینه‌های مربوطه را پیگیری کرد و هزینه ثبت‌نام در کنفرانس و خرید بلیط هواپیما بدون کوچکترین مشکلی پرداخت شد. ماما متاسفانه با وجود حمایت‌های صمیمانه مدیران ارشد شرکت در این زمینه، دفتر حافظ منافع مصر در ایران به همراه دولت و وزارت امور خارجه کشور مصر در اقدامی تعجب برانگیز و با اختلاط مسائل علمی و تجاری با مسائل سیاسی از اعطای روادید به اکثریت قریب به اتفاق مدعوین و ثبت‌نام کنندگان ایرانی از جمله ما خودداری کردند و بدین ترتیب ما از امکان حضور در این کنفرانس و دفاع از مقاله خود را محروم شدیم.

    با توجه به اینکه خودتان در این رقابت بین المللی حضور نداشتید چگونه مطلع شدید که رتبه اول را کسب کرده اید؟ در ان هنگام چه احساسی داشتید؟
    تاریخ اعلام نتایج داوری مقالات ارسال شده به دبیرخانه کنفرانس، اول اکتبر 2015 اعلام شده بود که ما برای مشاهده نتایج داوری لحظه شماری می‌کردیم، ولیکن هیچگونه اطلاع‌رسانی رسمی از سوی مسوولان برگزاری کنفرانس صورت‌ نگرفت که موجب اندکی دلسردی توأم با تعجب برای ما شد چون برای ایده خلاقانه و همچنین مراحل تحریر و انجام محاسبات مقاله مزبور زحمات فراوانی متحمل شده بودیم. به هر روی با توجه به اعلام نشدن نتایج داوری مقالات و همچنین برخورد غیرحرفه‌ای دولت مصر در اعطا نکردن ویزا به ایرانیان، کم‌کم مقاله و کنفرانس مزبور غبار مرور زمان به خود گرفت و اشتیاق ما به اطلاع از نتیجه ارزیابی مقاله هرچه بیشتر کمرنگ و کمرنگ‌تر شد تا این‌که پس از پایان کنفرانس فیر2015 از طریق یکی از دو نفرمدیران ارشد شرکت‌های بیمه ایرانی حاضر در کنفرانس، از کسب مقام نخست این رقابت موردپژوهی مطلع شدیم. پس از اعلام رسمی این خبر و قرار گرفتن آن بر روی خروجی برخی خبرگزاری‌ها، چند تن از مدیران بیمه‌ای، همکاران و دوستان طی تماس‌های محبت‌آمیز خود کسب این افتخار برای کشور عزیزمان ایران و شرکت بیمه البرز را تبریک گفتند.

    در پایان از حمایت‌های بی‌دریغ مدیران ارشد شرکت صمیمانه تشکر و برایشان آرزوی توفیق روزافزون می‌کنیم.
    به امید آنک‌ه با تداوم حمایت‌های منسجم و صمیمانه مسوولان مربوطه، بازهم بتوانیم نام ایران عزیز را در محافل علمی بین‌المللی مطرح کنیم و در راه اعتلای هرچه بیشتر آرمان‌های شرکت بیمه البرز افتخارهای بیشتری کسب کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو