عصر بازار

پیام بانک قرض الحسنه مهر به مناسبت محرم

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک قرص الحسنه مهر به مناسبت فرا رسیدن ایام عاشورا پیام منتشر کردند.

پیام بانک قرض الحسنه مهر به مناسبت محرم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» ،متن پیام تسلیت جناب آقای مدیر عامل به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت امام حســـین علیه السلام:


    قال رسول الله صلى الله علیه و آله:
    و هى اطهر بقاع الارض واعظمها حرمة و إنها لمن بطحاء الجنة
    پیامبر اسلام (ص) فرمود: کربلا پاک‌ترین بقعه روى زمین و از نظر احترام بزرگ‌ترین بقعه‌ها است و الحق که کربلا از بساط‌هاى بهشت است.
    روز دهم محرم، روز شهادت امام حسین علیه السلام، فرزندان و اصحاب او در کربلا می باشد که به عنوان تجلی درگیری حق و باطل و روز فداکاری و جانبازی در راه دین و عقیده، شناخته شده است.
    سرور و سالار شهیدان در این روز، با یارانی اندک ولی با ایمان و صلابت و عزتی بزرگ با سپاه سنگدل و بی‌دین حکومت ستم یزدی به مقابله برخاست و کربلا را به صحنه همیشه زنده عشق خدایی و آزادگی مبدل ساخت.
    امام حسین ( علیه السلام ) و 72 تن از یاران با وفایش بزرگترین حماسه بشری را آفریدند و روز عاشورا با لب تشنه و رشادتی شگفت تا آخرین نفر به شهادت رسیدند و بازماندگان این قافله نور، به اسارت نیروهای ظلمت درآمده، به کوفه برده شدند تا پیام رسان سلحشوری آن امام همام و یاران با وفایش باشند.
    فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، ایام شهادت سرور و سالار شهیدان بر شما و تمام شیعیان و دلسوختگان و عاشقان “امام حســـین علیه السلام” تسلیت باد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی