عصر بازار

گروگانگیری جوان افغان به‌خاطر ۵۰۰ هزارتومان

عصر اعتبار- دو جوان ایرانی که اقدام به قاچاق اتباع افغان، به افغانستان می‌کردند، در آخرین جرم‌شان اقدام به گروگانگیری یک جوان افغان کردند.

گروگانگیری جوان افغان به‌خاطر ۵۰۰ هزارتومان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فرهیختگان، ساعت 8 صبح یکشنبه، ماموران عملیات کلانتری 173 امین‌آباد هنگام گشت‌زنی در ابتدای جاده سیمان واقع در کمربندی دوم فیروز‌آباد، به توقف یک خودروی پژو پارس نوک مدادی کنار جاده مشکوک شدند.

    در ادامه عوامل انتظامی مشاهده کردند که جوانی افغان تقاضای کمک دارد و در کنار خودرو نیز دو جوان ایستاده‌اند و در حال مکالمه هستند. ماموران کلانتری پس از صحبت‌ با دو جوان متوجه حرف‌های ضدونقیض آنها شدند و تحقیقات را از پسر افغان آغاز کردند.

    او به ماموران گفت: «قصد رفتن به صورت قاچاق به افغانستان را داشتم که از طریق فردی به نام موسی با این دو جوان آشنا شدم، سپس آنها با من تماس گرفتند و قرار شد در قبال این کار آنها مبلغ 500 هزار تومان پرداخت کنم.»

    جوان افغان افزود: «من چنین مبلغی را نداشتم که به آنها بدهم، آنها نیز مرا گروگان گرفتند.» خلیل شهبازی، سرکلانتر نهم پلیس پایتخت درباره این خبر گفت: «دو متهم به نام‌های منصور و هادی پس از بازداشت به کلانتری منتقل شدند و پرونده‌ای نیز در این راستا تشکیل و به مقام قضایی ارسال شد.

    متهمان این پرونده به قاچاق اتباع افغانستان به کشورشان اقدام می‌کردند.»

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی