عصر بازار

پلیس فتا:

سوءاستفاده از مسابقات رادیویی شگرد کلاهبرداران

عصر اعتبار- رئیس پلیس فتا استان لرستان، از کلاهبرداری با ترفند جدید تحت عنوان "شما برنده مبلغ پنج میلیون تومان جایزه از طریق جشنواره رادیو جوان شده‌اید"، توسط افراد سودجو خبرداد.

سوءاستفاده از مسابقات رادیویی شگرد کلاهبرداران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از نسیم، سرهنگ فرهاد ابدال چگنی با اعلام این خبر، گفت:اخیرا افراد سودجو برای دستیابی به اهداف شوم خود، با ترفند های جدید و از طریق شماره تلفن های ( 09215327092) و (09212961355 ) اقدام به کلاهبرداری می کنند.

    وی با بیان اینکه کلاهبرداران و افراد سودجو با ارسال پیامک و تماس تلفنی با این عنوان که «شما برنده مبلغ 5 میلیون تومان جایزه ازطریق جشنواره رادیو جوان شده اید» هشدار هایی در خصوص پیشگیری از کلاهبرداری به شرح زیر به شهروندان ارائه کرد.

    ابدال چگنی گفت: باید صحت و سقم پیامک های دریافتی در خصوص برنده شدن در قرعه کشی شرکت و موسسات را از طریق سایت معتبر آنها و یا شماره تماس موسسات، مورد بررسی قرار گیرد.

    به گفته وی، افراد سودجو با ارسال پیامک در خصوص برنده شدن در قرعه کشی، اقدام به دریافت وجه  برای ارسال جایزه می کنند که پس از دریافت وجه یا هیچ جنس و کالایی برای قربانی ارسال نمی شود و یا در صورت ارسال، کالایی که ارزشی کمتر از مبلغ واریزی دارد به قربانی تحویل داده می شود.

    رئیس پلیس فتا استان لرستان افزود: برای ارتباط با شرکت های داخلی و خارجی و مبادلات مالی از طریق ایمیل، حتما ایمیل توسط کاربر وارد شود و صحت شماره حساب اعلامی باید از طریق تماس تلفنی و فکس بررسی شود.

    ابدال چگنی گفت : شهروندان، در برخورد با پیامک های دریافتی و تماس تلفنی در خصوص برنده شدن در قرعه کشی نباید هیچ گونه مشخصات حساب بانکی مانند رمز اینترنتی، تاریخ انقضاء و ... را ارسال کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی