عصر بازار

بیمه ۱۵۸ هزارزن سرپرست خانوار

عصر اعتبار- مدیرکل فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی بااشاره به اینکه بیش از۱۵۸ هزار زن سرپرست خانوار نیازمند تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، گفت: ۱۰ درصدحق بیمه بخشی از این افراد از محل یارانه ها پرداخت میشود.

بیمه ۱۵۸ هزارزن سرپرست خانوار
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، سیروس نصیری در مورد بیمه زنان سرپرست خانوار، گفت: در حال حاضر 108 هزار و 295 زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد در سازمان تامین اجتماعی بیمه شده‌اند که 10 درصد حق بیمه 27 هزار و 400 نفر از این افراد از محل یارانه‌ها و مابقی از سوی کمیته امداد تامین می‌شود.

    وی گفت: همچنین 50 هزار و 454 زن سرپرست خانوار نیز تحت پوشش بهزیستی بوده و در این سازمان بیمه شده‌اند که از این تعداد 2 هزار و 735 نفر مشمول یارانه‌ها هستند.

    مدیرکل فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه علاوه بر زنان سرپرست خانوار،  24 هزار و 439 مددجوی عادی زن کمیته امداد نیز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند، گفت: کل حق بیمه این افراد توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود.

    به گفته نصیری، 162 زن تحت پوشش بنیاد شهید نیز که مجری طرحهای خود اشتغالی هستند در این سازمان بیمه شده‌اند که تمامی حق بیمه این زنان نیز از سوی بنیاد شهید پرداخت می‌شود.

    وی تصریح کرد: زنان سرپرست خانوار کمیته امداد از بیمه بازنشستگی، فوت و ازکارافتادگی برخوردارند که البته از تیرماه بیمه درمان این افراد با درخواست کمیته امداد قطع شده و در حال حاضر از بیمه درمان این نهاد برخوردارند.

    مدیرکل فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: تمامی زنان سرپرست خانوار در قالب بیمه صاحبان حِرَف و مشاغل آزاد تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

    نصیری به بیمه مربیان مهدهای کودک نیز اشاره کرد و اظهار داشت: 2567 مهدکودک خود مالک (مدیر هم مالک و هم مربی مهد است) در قالب بیمه مشاغل آزاد تحت پوشش قرار دارند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو