عصر بازار

با همکاری بیمه کارآفرین منتشر شد

ده راهکار برای ایمنی عبور و مرور کودکان

عصر اعتبار- جمعیت طرفداران ایمنی راهها با همکاری بیمه کارآفرین، به عنوان حامی این جمعیت، و سازمان جهانی بهداشت (WHO) جزوه ای با عنوان "ده راهکار برای ایمنی عبور و مرور کودکان" منتشر کرد. این جزوه که با شعار "ایمنی برای کودکان" انتشار یافته خواننده کودک و نوجوان را با خطرات موجود در جاده ها و راهها آشنا کرده، ملاحظاتی در مسیر حفظ ایمنی آنها در برابر خطرات احتمالی گوشزد کرده است.

ده راهکار برای ایمنی عبور و مرور کودکان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این جزوه که به صورت مصور و همراه با آمار و اطلاعات مفید چاپ شده کودکان ابتدا از مرگ و میر حدود 180 هزار کودکی خبردار میشوند که سالانه در جاده های جهان قربانی تصادفات رانندگی میشوند. سپس با بیانی ساده انواع خطراتی که روزانه جان 500 کودک را میگیرد برشمرده میشود و در نهایت روش جلوگیری از افتادن کودکان در دام این خطرات طی ده عنوان ذکر میگردد.

    از جمله پیشگیری هایی که میتوان برای حفظ جان کودکان در جاده ها صورت داد استفاده از کلاه ایمنی به هنگام دوچرخه سواری، استفاده از کمربند ایمنی به هنگام سوار بودن بر خودرو، رعایت حق تقدم کودکان در خیابانها و جاده ها از سوی رانندگان، آموزش کودکان به استفاده از گذرگاههای امن برای عبور از خیابانها و جاده ها، طراحی خودرو با مختصات ایمن برای کودکان در صنایع خودروسازی و تقویت زیر ساختهای جاده ای میباشد.

    این جزوه در اختیار مدارس و نهاد های آموزشی دیگر قرار داده شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی