عصر بازار

تاکید وزارت بهداشت بر ارائه گزارش نحوه هزینه کرد مبالغ دریافتی از بیمه!

عصر اعتبار- دبیر کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس درباره گزارش نحوه هزینه کرد مبالغ دریافتی وزارت بهداشت از بیمه گفت: وزارت بهداشت به صراحت عنوان کرد که هر سه ماه گزارشی از نحوه هزینه کرد مبالغ دریافتی از بیمه را به بیمه مرکزی ارائه می دهد.

تاکید وزارت بهداشت بر ارائه گزارش نحوه هزینه کرد مبالغ دریافتی از بیمه!
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از صدای صنعت، دکتر رسول خضری گفت: بنده موضوع گزارش نحوه هزینه کرد مبالغ دریافتی وزارت بهداشت از بیمه را پیگیری نمودم. وزارت بهداشت عنوان کرد هر سه ماه گزارش نحوه هزینه کرد مبالغ دریافتی را به بیمه مرکزی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام می کند. ( این در حالیست که مسئولان بیمه مرکزی در تماس با صدای صنعت از دریافت چنین گزارشی از وزارت بهداشت اظهار بی اطلاعی کرده و عنوان می کنند تا کنون گزارشی از نحوه هزینه کرد این مبالغ، به بیمه مرکزی ارائه نشده است).

    وی ادامه داد: طبق اعلام وزارت بهداشت، در سال 93 ، مبلغ دریافتی وزارت بهداشت از بیمه بین 150 تا 151 میلیارد تومان بوده است؛ اما وزارت بهداشت سالیانه بطور متوسط بین 150 تا 160 میلیارد تومان بابت تصادفات هزینه می کند؛ یعنی وزارت بهداشت مبلغی را از جیب خود بابت تصادفات هزینه می کند.

    دبیر کمیسیون بهداشت و درمان با اشاره به اینکه آمار میانگین روزانه بیش از 50 فوتی در بخش تصادفات، آمار بسیار بالایی است، اظهار داشت: در صورت ورود قانون جدید بیمه شخص ثالث به صحن علنی مجلس، نمی توان به صراحت گفت که این قانون در صحن علنی به تصویب خواهد رسید؛ بنده طرحی برای کاهش آلودگی هوا ارائه دادم که علیرغم اهمیت و ضرورتی که داشت، رای نیاورد. لذا نمی توان به صراحت گفت که قانون جدید شخص ثالث به تصویب خواهد رسید.

    دکتر خضری در پایان گفت: امیدواریم قانون جدید شخص ثالث در هفته جاری به صحن علنی مجلس آمده و به تصویب نمایندگان محترم برسد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی