عصر بازار

با حضور مدیران و صاحبنظران رفاه اجتماعی؛

سمینار "بیمه ها، نظام سلامت و رفاه اجتماعی" برگزار می‌شود

عصر اعتبار- سمینار "بیمه ها، نظام سلامت و رفاه اجتماعی" با حضور اساتید و صاحبنظران حوزه سلامت و رفاه اجتماعی و همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران و سیاستگزاران این حوزه برگزار می‌شود.

سمینار "بیمه ها، نظام سلامت و رفاه اجتماعی" برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این سمینار نقش بیمه های سلامت در نظام های سلامت و رفاه اجتماعی به صورت مبسوط مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

    در این سمینار سه پانل تخصصی برگزار می شود که در اولین آن با عنوان "جایگاه و نقش بیمه های اجتماعی در طرح تحول سلامت" به سخنرانی دکتر مسعود پزشکیان نماینده مجلس  و ارائه گزارشی از بار مالی ناشی از طرح تحول به سازمان های بیمه گر توسط دکتر رضا حسین پور دبیر شورای راهبردی بیمه سلامت اختصاص خواهد داشت.

    در پانل دوم این سمینار به "نقش بیمه های اجتماعی در دستیابی به پوشش همگانی سلامت" در برنامه ششم توسعه پرداخته می‌شود و دکتر محمد حسین شریف زادگان، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و عضو هیات امنای موسسه عالی پژوهش در این پانل به ایراد سخنرانی می پردازد.

    در پانل دوم همچنین، دکتر ایرج حریرچی، قائم مقام وزیر و معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر عباس کبریایی زاده، رئیس هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی و دکتر حسن زاده حضور دارند.

    پانل سوم این سمینار با عنوان "نقش بیمه های اجتماعی در سیاست های رفاهی اجتماعی" با حضور و سخنرانی دکتر علی ربیعی، وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی، دکتر احمد میدری معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی حیدری نائب رئیس هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی، دکتر عبدالرضا مصری نماینده مجلس ودکترمحمدرضا واعظ مهدوی و دکتر حسین راغفر از اساتید دانشگاه برگزار می شود.

    گفتنی است، سمینار بیمه ها، نظام سلامت و رفاه اجتماعی روز دوشنبه 11 آبان سال جاری از ساعت 8الی 16 در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو