عصر بازار

طرح جالب یک بیمه گر آمریکایی برای جذب مشتری

عصر اعتبار- "اِ پلاس اینشورنس" برای اینکه افراد بیشتری به وب سایت این شرکت سر بزنند، گزینه اعمال نظر راه اندازی کرده است.

طرح جالب یک بیمه گر آمریکایی برای جذب مشتری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» ،یک شرکت بیمه در آمریکا برای جذب مشتری بیشتر برنامه جالبی را در وب سایت خود راه اندازی کرد تا افراد بیشتری را به سوی خود جذب کند.

    به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از لایو اینشورنس، "اِ پلاس اینشورنس" برای اینکه افراد بیشتری به وب سایت این شرکت سر بزنند، گزینه اعمال نظر راه اندازی کرده است.

    اِ پلاس اینشورنس با راه اندازی وب سایت جدیدی به مشتریان خود اجازه می دهد تا به بخش ارائه نظر برای دستیابی به پوشش ها دسترسی داشته باشند و بتوانند خرید بهتری را انجام دهند.

    در این وب سایت جدید که با مدیریت صاحب این شرکت "آن ویکری" اداره می شود، مشتریان می توانند راهکارهای تخصصی ارائه دهند و یا با محصولات جدید تخصصی ارائه شده آشنا شوند.

    همچنین مشتریان با استفاده از این سرویس جدید می توانند به میزان هزینه و نرخ بیمه نامه ها پی ببرند.

    در این وب سایت همچنین مطالب مناسبی برای آشنایی بیشتر شهروندان آمریکایی به بیمه و مزایای آن درج شده است.

    طبق این گزارش، این شرکت بیمه که در بخش های ارتباطی و صنعت بیمه فعال است، معتقد است که این سرویس جدید به مشتریان کمک می کند تا بهترین پوشش ممکن را برای خود انتخاب و خریداری کنند. بر اساس این گزارش، مشتریان آمریکایی همچنین می توانند با این شرکت تماس تلفنی گرفته تا از پوشش های استثنائی مطلع شوند.

    طبق گزارش های منتشر شده، اِ پلاس اینشورنس بیش از 31 سال در بخش خدمات ارتباطی فعالیت می کند و همچنین یکی از فعالان صنعت بیمه ایالات متحده به شمار می رود که خدمات کاملی را به مشتریانش ارائه می دهد.

    این شرکت بر این ادعاست که می تواند بهترین پوشش را با بهترین قیمت بر اساس نیازهای مشتریانش به آنان معرفی کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی