عصر بازار

مجید صفدری در دیدار با مدیر عامل بیمه امید؛

حمایت بیمه‌ای از سرمایه‌گذاران مناطق آزاد، در توسعه اقتصادی نقشی عمده دارد

عصر اعتبار- مهندس مجید صفدری مدیر عامل بیمه «ما» در دیدار دوستانه خود با دکتر علی اکبر اکرامی مدیر عامل بیمه امید ضمن تاکید بر نقش مهم بیمه در توسعه مناطق تجاری آزاد گفت: حمایت بیمه‌ای از سرمایه‌گذاران مناطق آزاد، در توسعه اقتصادی نقشی عمده دارد.

حمایت بیمه‌ای از سرمایه‌گذاران مناطق آزاد، در توسعه اقتصادی نقشی عمده دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مدیران عامل شرکت‌های بیمه امید و «ما» در دفتر مدیریت عامل این شرکت با یکدیگر دیدار و گفت و گو داشتند.

    بر اساس این گزارش، در این نشست نقش مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی در توسعه و ضریب نفوذ بیمه توسط مجید صفدری مدیرعامل بیمه«ما» و دکتر علی اکبر اکرامی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت بیمه امید  به بحث و بررسی گذاشته شد.

    دکتر علی اکبر اکرامی ضمن بیان این نکته که شرکت بیمه امید با مشارکت شرکت های بیمه آسیا ،  دانا ، البرز و معلم تاسیس گردیده است گفت: شرکت بیمه امید با توجه به استرات‍‍ژی مشتری گرائی ، بازارهای بالقوه بیمه را شناسایی کرده وبادرنظرگرفتن مشتریان، آنها را گروه بندی و بیمه نامه های متناسب با نیاز آنها را بازاریابی و طراحی نموده است که بدین منظور با اتخاذ راهبردهای مدرن مبتنی بردانش روز در حال ارائه مناسبترین  خدمات و بنا به استانداردهای خاص صنعت بیمه کشور است.

    مجید صفدری مدیر عامل بیمه «ما» نیز در خصوص نقش بیمه در مناطق تجاری آزاد گفت :  مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه‌ای به توسعه آنها دارد در تمام دنیا نقش مهمی در اقتصاد دارند لذا  باید خدمات  بیمه‌ای مورد نظر سرمایه‌گذاران با جدیت پیگیری و اجرائی شود تا با کاهش ریسک سرمایه‌گذاری در این مناطق سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی انگیزه بیشتری برای سرمایه‌گذاری داشته باشند.

    وی در ادامه اضافه کرد : حمایت بیمه‌‌ای از سرمایه‌گذاران مناطق آزاد و ویژه اقتصادی می‌تواند موتور اقتصادی کشور را سریع‌تر به حرکت درآورد زیرا حمایت از پروژه‌های اقتصادی با پوشش‌های بیمه‌ای مورد نیاز می‌تواند زیان مالی خطرات احتمالی را کاهش دهد و کمک شایانی به توسعه اقتصادی در کشور داشته باشد. و علاوه بر آن  ایجاد آرامش خاطر برای سرمایه گذاران اقتصادی در مناطق آزاد افزایش فرهنگ و ضریب نفوذ بیمه را به دنبال دارد.

    گفتنی است در این دیدار دو شرکت بیمه‌گر ضمن تاکید بر تعامل همه جانبه فعالین صنعت بیمه با یکدیگر،  تلاش برای گسترش ضریب نفوذ و همچنین توسعه فرهنگ بیمه بر لزوم حمایت صنعت بیمه از سرمایه گذاران داخلی و خارجی با تکیه بر همه پتانسیل‌های قانونی موجود تصریح کردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی