عصر بازار

بورس نزولی شد

عصر اعتبار- بورس تهران امروز نیز به حرکت کم رمق خود ادامه داد و بعد از رشد ناچیز خود در ابتدای معاملات، روند کاهشی در پیش گرفت و نزولی شد.

بورس نزولی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، بورس تهران که معاملات امروز خود را با روند صعودی آغاز کرده بود، در میانه معاملات با عرضه گسترده سهم از سوی حقوقی‌ها مواجه شد و مسیر دیگری در پیش گرفت.

    به این ترتیب در حالی امروز همانند روز گذشته صف های خرید برای سهام خودرویی‌ها شکل گرفته بود که با عرضه سهم شرکتهای خودرویی از سوی حقوقی ها به منظور نقد کردن دارایی های خود مواجه شد و عرضه و تقاضای این سهم را متعادل کرد.

    با این حال در بازار امروز شرکتهای ملی مس، پتروشیمی پردیس، هلدینگ خلیج فارس، نفت و گاز پارسیان و کشتیرانی شاخص را به روند منفی سوق دادند و در مقابل مخابرات، ایران خودرو و نفت بهران از معدود شرکتهای تاثیر گذار در مبثت شدن شاخص بودند.

    در بازار امروز کارخانجات قند قزوین و قند اصفهان از شرکتهای پر متقاضی امروز بودند و شرکتهای سیمان اصفهان، تولیدی بهسرام و سازه پویش از شرکتهای دارای تقاضای فروش بودند.امروز همچنین حجم معاملات به 879 میلیون سهم رسید و ارزش معاملات هم 157 میلیاردتومان شد در این میزان ارزش بازار سرمایه در سطح 271 هزار میلیارد تومان باقی ماند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی