عصر بازار

نگرانی بزرگترین بیمه گر درمان آمریکا

عصر اعتبار- ثبیت موقعیت چهار شرکت از پنج شرکت بیمه درمان در آمریکا باعث شده که "یونایتد هلتز" بزرگترین شرکت بیمه درمان در این کشور موقعیت خود را در خطر ببیند.

نگرانی بزرگترین بیمه گر درمان آمریکا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بزرگترین شرکت بیمه درمان در آمریکا نگران است که جایگاه خود را در این کشور از دست بدهد.
    به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از، وب بیزینس اینشورنس، موسسه رتبه بندی "مودی" گزارش داد که ثبیت موقعیت چهار شرکت از پنج شرکت بیمه درمان در آمریکا باعث شده که "یونایتد هلتز" بزرگترین شرکت بیمه درمان در این کشور موقعیت خود را در خطر ببیند.

    محصولات متعدد تجاری این شرکت شامل عملیاتهای مختلف مالی و برند شناخته شده این شرکت مستقر در ایالت "مینه سوتا" باعث شده که همچنان از دیگر رقبای خود مانند شرکت "آنتم" و "آتنا" که خواهان به دست گرفتن بازار هستند، جلوتر باشند. این دو شرکت اخیرا برای تصاحب سهم بیشتری از بازار به ترتیب با گروه بیمه "سیگنا" و "هومانا" ترکیب شده اند.

    مودی در گزارش خود تاکید میکند که به رغم تحرکات اخیر رقبای یونایتد هلتز، این شرکت همچنان بزرگترین بیمه گر درمان در ایالات متحده است و به دلیل اقدامات گوناگون و عملیاتهای محکم مالی توانسته تا اعتماد بسیاری از شهروندان این کشور را به سمت خود جلب کند. این شرکت در حال حاضر به 46 میلیون نفر در بخش های مختلف اصلی خدمات ارائه می کنند.

    طبق گزارش های منتشر شده، یونایتد هلتز در فهرست 500 شرکت برتر هفته نامه "فورچون" در جایگاه چهاردهم جای گرفته است. این شرکت در سال 2015 میلادی 141.5 میلیارد دلار درآمد داشته و سود خالص آن 8.41 میلیارد دلار گزارش شده است.

    میزان دارایی های کل این شرکت بیش از 82 میلیارد دلار است. یونایتد هلتز در سال 1977 میلادی تاسیس شده است و بیش از 38 سال سابقه فعالیت دارد.


    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو