عصر بازار

آغاز ثبت نام کارگاه خودآموز الکترونیکی

عصر اعتبار- انجمن حرفه ای صنعت بیمه اقدام به برگزاری دوره خودآموز الکترونیکی با عنوان "توانگری مالی شرکتهای بیمه" نموده است.

آغاز ثبت نام کارگاه خودآموز الکترونیکی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، انجمن حرفه ای صنعت بیمه در راستای ادامه ارائه آموزشهای فراگیر و الکترونیکی، با همکاری شرکت رایازیتون، اقدام به برگزاری دو دوره خودآموز الکترونیکی با عناوین "توانگری مالی شرکتهای بیمه" نموده است. سرفصلهای آموزشی ارائه شده در این دوره های خودآموز الکترونیکی همانند کارگاه حضوری برگزار شده این دوره می باشد و هدف از برگزاری آن، ایجاد سطح دسترسی گسترده و آسان و بهره مندی از مباحث علمی و کاربردی بیمه توسط همه علاقه مندان در سراسر کشور می باشد.
    گفتنی است، هزینه شرکت در هریک از این دوره ها مبلغ 600.000 ریال (شصت هزار تومان) برای کلیه افراد می باشد.
    متقاضیان شرکت در این دوره می‌توانند با تکمیل فرم ثبت نام، شهریه مذکور را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند. بعد از ثبت نام، ظرف 24 ساعت (در روزهای غیرتعطیل) از طرف شرکت رایازیتون اکانت ورود به سایت آموزشی به آدرس پست الکترونیکی ایشان ارسال خواهد شد.
    شرکت‌کنندگان در این دوره، پس از دریافت اکانت، 20 روز فرصت دارند تا مطابق برنامه زمانبندی خود، ضمن مرور آنلاین فیلم‌های آموزشی، در آزمون تستی پایان دوره که به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، شرکت نمایند. لازم به ذکر است که این کلاس‌ به صورت خودآموز تدارک شده و مدیریت و زمانبندی مرور مطالب درسی، کاملاً در اختیار کاربران می‌باشد. جهت آشنایی با روال اجرایی این کلاس‌ها، می‌توانید فایل راهنما را دانلود و مطالعه نمایید.
    در صورت کسب نمره حد نصاب قبولی در آزمون پایانی کلاس، گواهی‌نامه معتبر از طرف انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه، معادل 4 ساعت آموزشی، صادر و ارسال خواهد شد.


    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی