عصر بازار

مدیر عامل بیمه کارآفرین در خیریه "مهرانه"

عصر اعتبار- انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان " مهرانه " از مدیر عامل بیمه کارآفرین تجلیل کرد.

مدیر عامل بیمه کارآفرین در خیریه "مهرانه"
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در مراسم شب گلریزان این انجمن که در تالار برج میلاد تهران برگزار شد از جمعی از خیرین کشور قدردانی به عمل آمد. در این مراسم که دکتر محمد محمد نهاوندیان رئیس دفتر ریاست جمهوری اسلامی ایران،  پروفسور یوسف ثبوتی، رئیس هیات امنای انجمن "مهرانه"، مهندس اصغر وثوق یکی از بنیانگذاران و اعضای هیات مدیره "مهرانه"، خانم سعیده قدس  مؤسس مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان (محک)، استاندار، شهردار، اعضای شورای شهر و مقامات استان زنجان، تعدادی از نمایندگان زنجان در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از خانواده های معزز شهدای استان زنجان از جمله خانواده شهید هسته ای شهریاری و جمعی از خیرین زنجانی برگزار شده بود عبدالمحمود ضرابی به عنوان مدیر عامل بیمه کارآفرین هدیه نقدی کارکنان این شرکت را تقدیم رئیس هیات مدیره "مهرانه" کرد.

    امیر نعمت بنی آدم عضو هیات مدیره "مهرانه" طی سخنانی از حامیان "مهرانه" و از جمله از حمایت‌های همیشگی بیمه کارآفرین از این موسسه خیریه قدردانی کرد.


    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی