عصر بازار

افتتاح ساختمان جدید شعبه تبریز بیمه‌کوثر

عصر اعتبار- ساختمان جدید شعبه تبریز بیمه‌کوثر در راستای تسریع و تسهیل در ارائه خدمات بیمه‌ای به شهروندان استان آذربایجان‌شرقی افتتاح شد.

افتتاح ساختمان جدید شعبه تبریز بیمه‌کوثر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، مدیرعامل شرکت در این مراسم که با حضور مقامات لشکری و کشوری استان، مدیران شرکت‌های بیمه‌ای و ساتا، ارشد عقیدتی‌سیاسی ودجا شمال‌غرب، نمایندگان استان، بیمه‌گذاران عمده، مدیران مؤسسه اعتباری کوثر و بانک انصار در استان و مدیر امور شعب و نمایندگان شرکت برگزار شد، اعلام‌کرد: درحال‌حاضر حدود هزارو300نقطه در سراسر کشور شامل 900نمایندگی حقیقی، 9‌نمایندگی حقوقی با 400مرکز ارائۀ خدمات بیمه‌ای؛ در در راستای ارائه خدمات بیمه‌ای به آحاد جامعه توسط بیمه‌کوثر راه‌اندازی شده است.

    عبدالرسول عطایی هزینه کردن برای جلب اعتماد عموم را مهم‌ترین سرمایه‌گذاری برای رشد و موفقیت شرکت عنوان و خاطرنشان‌کرد: شرکت بیمه‌کوثر با تکیه بر پشتوانه اعتماد آحاد جامعه و بیمه‌گذاران در راستای توسعه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان، تسهیل و تسریع در پرداخت خسارت‌ها و رعایت اصول مشتری‌مداری گام‌های مؤثری را برداشته است.

    وی وظیفه اصلی شرکت را گسترش ضریب نفوذ بیمه‌ای در بازارهای هدف دانست و خاطرنشان‌کرد: چشم‌انداز شرکت بیمه‌کوثر در افق1404، کسب جایگاه اول در بین بیمه‌گران خصوصی در ارائه خدمات، توانمندترین نهاد بیمه‌ای از نظر مالی و قبول بیمه‌های اتکایی در کشور و منطقه است.

    مدیرعامل شرکت ریسک‌پذیر بودن ایرانی‌ها را یکی از عوامل پایین بودن ضریب نفوذ بیمه در کشور که در حال حاضر1/9درصد است، برشمرد و گفت: در کشور ما در خوش‌بینانه‌ترین حالت 120نوع بیمه وجود دارد، درحالی‌که در دنیا بیش از 200نوع بیمه وجود دارد.

    عبدالرسول عطایی با اشاره به شعار شرکت که "کوثر زندگی را بیمه می‌کند"، اظهارکرد: با ورود بیمه‌کوثر به صنعت بیمه و تبلیغ این استراتژی، ضریب نفوذ بیمه‌های زندگی در کشور افزایش پیدا کرده است.

    وی با بیان اینکه ضریب نفوذ بیمه در استان آذربایجان‌شرقی 2/2درصد است، افزود: این استان از این لحاظ در کشور رتبه ششم را کسب کرده است و از آنجایی که سهم از کل حق‌بیمه‌ استان آذربایجان‌شرقی از کشور 3/8درصد است، امیدواریم این شرکت بتواند از سهم بیشتری در این استان برخوردار شود.

    مدیرعامل شرکت با اشاره به لزوم رعایت حقوق بیمه‌شدگان و پرداخت منصفانه خسارت، یادآورشد: با اعزام کارشناسان به محل وقوع حادثه در زلزله سال93 ارسباران، پرداخت خسارت به زیان‌دیدگان واقعی در محل حادثه و در اسرع وقت صورت گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی