عصر بازار

با محوریت بانک اقتصادنوین

نخستین جشنواره "نقد حوزه صنعت بانکی" در نمایشگاه مطبوعات برگزار می شود

عصر اعتبار-با هدف تبیین وجوه تخصصی نخستین جشنواره "نقد حوزه صنعت بانکی- با محوریت بانک اقتصادنوین"، نشست تخصصی تشریح ابعاد این جشنواره با حضور اعضای شورای داوری جشنواره همزمان با برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره "نقد حوزه صنعت بانکی" در نمایشگاه مطبوعات برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر اعتبار»، این نشست با حضور دکتر مجید رضاییان استاد روزنامه‌نگاری و ارتباطات و دکتر حسین عبده تبریزی استاد دانشگاه و صاحب نظر مسایل پولی و مالی ساعت 14 روز پنج‌شنبه 21 آبان در محل نمایشگاه مطبوعات تشکیل خواهد شد.
    حضور روزنامه‌نگاران، دانشجویان و علاقه‌مندان در نشست فوق آزاد می‌باشد ضمن اینکه در پایان گواهی حضور در نشست تخصصی فوق به حاضران اهدا خواهد شد.
    لازم به ذکر است بانک اقتصادنوین نخستین جشنواره نقد حوزه صنعت بانکی- با محوریت بانک اقتصادنوین، را برگزار می‌کند که با برگزاری این جشنواره، بانک اقتصادنوین خود را در معرض نقد منصفانه و حرفه‌ای صاحب‌نظران و خبرنگاران قرار داده و بی‌تردید مشارکت فعالان عرصه رسانه زمینه افزیش سطح کیفی آثار این جشنواره را فراهم خواهد کرد.
    این جشنواره که از اول آبان ماه سال جاری آغاز شده و تا 10 دی ماه ادامه خواهد داشت، در سه گروه رسانه‌ای شامل رسانه‌های مکتوب (روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها و مجلات اقتصادی و غیر اقتصادی)، رسانه‌های مجازی (سایت‌ها، خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های تخصصی) و رسانه‌های دیداری و شنیداری (تلویزیون و رادیو) سه برگزار می‌شود و آثار منتشر شده در این گروه‌ها، حایز شرایط حضور در جشنواره خواهد بود.
    موضوعات مقالات برای حضور در جشنواره، موضوعات مرتبط با صنعت بانکداری است که نقش نظام بانکی در توسعه اقتصادی کشور با تاکید بر بخش‌های تولید و سرمایه‌گذاری، نقش نظام بانکی در بازار سرمایه، نقش نظام بانکی در توسعه خدمات نوین و مشتری محوری، نقش نظام بانکی در حوزه فرهنگی و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، بررسی آثار سیاست‌ها، قوانین و متغیرهای بیرونی بر عملکرد نظام بانکی و فضای کسب و کار، نقش نظام بانکی در عرصه بین‌المللی و نظام بانکی در دروه پسا تحریم- از جمله محورهای پیشنهادی این جشنواره است.
    همچنین در بخش جنبی نیز، دبیرخانه جشنواره، آماده پذیرش آثار تصویری از جمله "کاریکاتور و کارتون" مرتبط با موضوعات فوق خواهد بود.
    در این جشنواره دو گروه داوری متشکل از استادان و صاحب نظران "حوزه رسانه و بانکی" آثار را بررسی خواهند کرد. دکتر مجید رضاییان، دکتر محمد مهدی فرقانی، دکتر علی اکبر قاضی‌زاده، دکتر بیژن نفیسی، دکتر حسن نمک‌دوست و دکتر اکبر نصراللهی در بخش رسانه‌ای و دکتر محمد هادی مهدویان، دکتر حسین عبده تبریزی و دکتر طهماسب مظاهری به عنوان داوران حوزه بانکی به بررسی آثار ارسالی خواهند پرداخت.
    گفتنی است، دریافت آثار از اول آبان ماه سال جاری آغاز و تا 10 دی ماه، ادامه خواهد داشت و مقالات و نقدهای نگارش شده نیز باید در دوره زمانی یک فروردین 1393 لغایت 10 دی ماه 1394 تولید و منتشر شده باشند. شرکت کنندگان حداکثر تا همین تاریخ، فرصت دارند تا نسبت به ارسال آثار خود از طریق سایت اینترنتی naghdfestival.enbank.ir به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو