عصر بازار

«بیمه ما»۳ میلیون زائر اربعین حسینی را بیمه می کند

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت سهامی بیمه «ما» از ارائه خدمات این شرکت به سه میلیون زائر ایرانی اعزامی به کربلا در اربعین حسینی خبر داد.

«بیمه ما»۳ میلیون زائر اربعین حسینی را بیمه می کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، مجید صفدری روز چهارشنبه در حاشیه دومین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک، بیمه و خصوصی سازی و هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کیش در مورد بیمه زائران اعزامی به کربلا در اربعین حسینی و جزئیات آن اظهار کرد: یکی از شعارهای این مجموعه ارائه خدمات مناسب و شایسته به مردم است و با توجه به تشرف سه میلیون زائر به کربلا، این شرکت، بیمه نامه حوادثی برای رفاه حال زائران تهیه کرده است که به راحتی می توان از خدمات آن بهره مند شد .
    وی با بیان اینکه این بیمه نامه از روز 19 آبان ماه قابل عرضه در سایت اینترنتی شرکت و شعب نمایندگی آن در سراسر کشور است، افزود : زائران می توانند با پرداخت 10 هزار تومان خود را بیمه کنند .
    صفدری گفت: کارکنان این مجموعه در مرزهای شلمچه ، مهران و چزابه به همراه دستگاه های کارتخوان مستقرند و زائران می توانند از خدمات بیمه ای این شرکت در مرز نیز بهره مند شوند.
    مدیرعامل شرکت سهامی بیمه «ما» در مورد میزان پوشش بیمه ای برای حوادث مختلف به خبرنگار ایرنا گفت: حادثه ناشی از فوت برای هر بیمه شده 150 میلیون ریال، نقص عضو و از کار افتادگی ناشی از حادثه 150 میلیون ریال، هزینه های پزشکی ناشی از حادثه 30 میلیون ریال و فوت ناشی از حوادث تروریستی نیز 400 میلیون ریال است .
    وی توصیه کرد : زائران پیش از اعزام این بیمه را تهیه و با خیال راحت سفر کنند.
    این بیمه نامه با حضور علی اصغر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه ازاد کیش در غرفه بانک ملت در دومین نمایشگاه بین المللی بانک، بورس، بیمه و هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کیش رونمایی شد .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی