عصر بازار

رییس سازمان مدیریت بحران:

توسعه بیمه و افزایش رضایت مردم

عصر اعتبار- کنفرانس ملی مدیریت بحران کشور از امروز با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر کشور، رییس کمیته امداد، معاونان وزیر و دیگر مسوولان کشوری آغاز به کار کرده است و تا فردا ادامه خواهد داشت.

توسعه بیمه و افزایش رضایت مردم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، اسماعیل نجار در سومین کنفرانس ملی مدیریت بحران گفت: توسعه بیمه در کشور همچنین موجب افزایش کیفیت ساخت و سازها و کاهش خسارات نیز خواهد شد،ضمن اینکه این توسعه باعث می شود تا هزینه هایی که بابت مقابله و خسارت حوادث در کشور پرداخت می شود، صرف پیشگیری آن ها خواهد شد.

    **درست بسازیم و درست نظارت کنیم
    وی، تاکید کرد: معتقدم باید درست بسازیم و درست نظارت کنیم و با استفاده درست از امکانات و منابع، خسارات ناشی از حوادث را باید به حداقل رسانیم.
    رییس سومین کنفرانس ملی بحران در کشور همچنین افزود: ایران از لحاظ حادثه خیزی، مقام دهم در دنیا و رتبه چهارم در آسیا را به خود اختصاص داده است و طبیعی است به رغم همه تمهیدات دولت برای تامین خسارات حوادث در کشور، هزینه های پرداختی ، کفاف خسارات موجود را نمی دهد که برای این موضوع باید تدابیری اندیشیده شود.
    نجار همچنین تاکید کرد: هر چند روز به روز در بحث مدیریت بحران به سمت جلو و جایگاه مطلوبی پیش می رویم اما این روند از سرعت لازم مورد نیاز کشور برخوردار نیست.
    این مقام مسئول در سازمان مدیرت بحران کشور گفت: باید موضوع اساسی بیمه و گسترش آن در همه حوادث، جایگاه واقعی خود را پیدا کند و اگر فرصت مناسب برای ارایه لایحه بیمه حوادث همگانی ایجاد شود، راه، هموارتر خواهد شد.
    وی همچنین با بیان اینکه بیش از یک و نیم میلیون واحد مسکونی ساخته شده از سوی بنیاد مسکن بیمه شده است افزود: با تمهیدات اتخاذ شده خانه هایی که از این پس از سوی دولت ساخته می شوند بیمه خواهند شد.
    نجار همچنین به بحث بیمه کشاورزی تاکید کرد که این قشر از جامعه با حوادث گوناگونی از قبیل سرمازدگی، خشکسالی، بیمه دامی، سیل و خسارات مواجه اند.
    وی، گفت: در یک سرمازدگی چند ساعته، بیش از 150هزار میلیارد تومان به کشاورزان خسارت وارد شد که با وجود کمک هزار میلیارد تومانی دولت باز هم مردم دچار مشکل و نگرانی هستند.
    رئیس سازمان مدیریت بحران کشور هشدار داد: اگر بیمه به کمک مردم نیاید در بحث مدیریت بحران مشکل خواهیم داشت و اگر با تمام معنا در این حوزه حضور یابد تحولی بزرگ را شاهد خواهیم بود.
    وی، همچنین تاکید کرد: با وجود کارهای بیشماری که در مقاوم سازی مدارس، بیمارستان ها و بسیاری از مراکز آسیب پذیر کشور انجام شده است هنوز با مشکلات و کمبودهایی مواجه ایم.
    کنفرانس ملی مدیریت بحران کشور از امروز با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر کشور، رییس کمیته امداد، معاونان وزیر و دیگر مسوولان کشوری آغاز به کار کرده است و تا فردا ادامه خواهد داشت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو