عصر بازار

ایجاد فضای جدید تعامل بین شرکت‌های بیمه و بیمه مرکزی

عصر اعتبار- ایجاد فضای جدید تعامل بین شرکت‌های بیمه و بیمه مرکزی ایران و نیز برگزاری جلسه‌های هم‌اندیشی مدیران شبکه فروش و همکاران ساعی راه‌کاری برای بهبود توسعه صنعت بیمه در جامعه است.

ایجاد فضای جدید تعامل بین شرکت‌های بیمه و بیمه مرکزی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیر امور شعب و نمایندگان شرکت در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل جدید نظارت بر صلاحیت‌های حرفه‌ای بیمه مرکزی و نیز معاون و رؤسای اداره‌های امور شعب و نمایندگان بیمه‌کوثر برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: برگزاری جلسه‌های مستمر در مدیریت نظارت بر صلاحیت‌های حرفه‌ای و ارائه راه‌کارهای علمی و عملی ازسوی فرهیختگان این عرصه می‌تواند گام مؤثری در فرهنگ‌سازی صنعت بیمه در میان آحاد جامعه و افزایش پرتفوی‌ شرکت‌های بیمه باشد.

    مدیرکل نظارت بر صلاحیت‌های حرفه‌ای بیمه‌مرکزی نیز در این جلسه ادامه روند جاری در بیمه‌مرکزی را مبنی‌بر نظارت سیستمی و هدفمند بر شبکه فروش در حوزه فعالیت‌های خود برشمرد و خاطرنشان‌کرد: شرکت‌های بیمه می‌بایست در این مسیر حمایت و همکاری ویژه‌ای را که تاکنون از زمان راه‌اندازی سامانه سنهاب داشته‌اند را کماکان و با دقت نظر و اهتمام بیشتری ادامه دهند.

    مهرداد رضایی با اشاره به اینکه جذب 80 تا 85درصد بازار بیمه کشور توسط نمایندگان شرکت‌های بیمه صورت می‌گیرد، تصریح‌کرد: شایسته است، شرکت‌های بیمه در راستای جذب بازار بیمه کشور ضمن توجه‌ ویژه بر شبکه فروش، با نمایندگان در قالب دستورالعمل و شیوه‌نامه مدون ارتباط برقرار کرده و از برخوردهای بدون برنامه خودداری کنند تا در صورت بروز اختلاف فی‌مابین شرکت بیمه و نمایندگان مربوطه، استناد به قانونی مصوب و داخلی در شرکت بیمه مبنای حل اختلاف باشد و در این زمینه سلیقه‌ها و نقطه‌نظرات افراد دخیل نباشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی