عصر بازار

موفقیتی دیگر در عمل به تعهدات بیمه ای :

بیمه دانا بیش از ۲۷ میلیارد ریال خسارت به شرکت پشتیبانی امور دام پرداخت کرد

عصر اعتبار- بیمه دانا خسارت میلیاردی شرکت پشتیبانی امور دام کشور را پرداخت کرد .

بیمه دانا بیش از ۲۷ میلیارد ریال خسارت به شرکت پشتیبانی امور دام پرداخت کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در جلسه ای که روز سوم آذر ماه جاری با حضور سیاوش سعیدیان راد، معاون فنی بیمه های اموال و مسوولیت ، علیرضا ضیایی پور مدیر بیمه های آتش سوزی، بهروز میرزایی مدیر روابط عمومی و ناصر صالحی رییس شعبه تخصصی اموال بیمه دانا و بهنام خشنودی قائم مقام مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام و محمد مهدی صادقی مدیر کل امور اداری این شرکت برگزار شد ، چک پرداخت خسارت به مبلغ 27 میلیارد و 48 میلیون و 371 هزار و 200 ریال از طرف معاون فنی بیمه های اموال بیمه دانا به قائم مقام شرکت پشتیبانی امور دام کشور تحویل داده شد .

    در این جلسه سعیدیان راد با اشاره به اهمیت و نقش شرکت پشتیبانی امور دام در رشد اقتصادی کشور، پرداخت این مبلغ را عمل به تعهدات بیمه دانا در کوتاه ترین زمان ممکن ارزیابی کرد و اظهار داشت: این شرکت یکی از بیمه گذاران باوفا و قدیمی بیمه دانا محسوب می شود و با توجه به اهمیتی که شرکت مذکور برای نیروی انسانی خود قائل است، امیدواریم بار دیگر امکان خدمت رسانی به کارکنان این مجموعه برای بیمه دانا فراهم شود .

    علیرضا ضیایی پور مدیر بیمه های آتش سوزی نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از احتمال تجدید قرارداد فی مابین، به تشریح نحوه پرداخت خسارت پرونده این بیمه گذار پرداخت .

    در ادامه این نشست، بهنام خشنودی قائم مقام مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام طی سخنانی، ضمن تمجید از بیمه دانا و با اشاره به خوشنامی این شرکت در صنعت بیمه، نگاه این مجموعه به بیمه دانا را مثبت و امیدوارکننده توصیف کرد و افزود: امیدواریم در صورت انعقاد قرارداد، سرعت، دقت و پرداخت خسارت به کارکنان این شرکت در اولویت فعالیت های بیمه دانا قرار گیرد .

    گفتنی است: یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت پشتیبانی امور دام کشور در شهر تربت حیدریه چند ماه قبل دچار سانحه آتش سوزی شد که پس از بررسی علل حادثه توسط کارشناسان بیمه دانا و تشکیل پرونده مذکور، بیش از 27 میلیارد ریال خسارت در قالب یک فقره چک به این بیمه گذار پرداخت شد .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی