عصر بازار

رئیس هیات مدیره :

بیمه دانا درعرصه داخلی و خارجی مقتدرتر خواهد شد

عصر اعتبار- رئیس هیئت مدیره بیمه دانا با تحلیل آمار و عملکرد هشت ماه اخیر این شرکت ، به انتظارات هیئت مدیره از مدیران و نیز مهم ترین رویدادهای آینده صنعت بیمه پرداخت .

بیمه دانا درعرصه داخلی و خارجی مقتدرتر خواهد شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر رضا جعفری در جمع مدیران ستادی و اجرایی بیمه دانا ، ضمن تشریح جایگاه هیئت مدیره و اهمیت آن در ارکان شرکت ، اهم تکالیف هیئت مدیره و همچنین وظایف و اصول بنیادین این جایگاه در نظام حاکمیت شرکتی در جهت حمایت از حقوق سهامداران ، گزارشی از جلسات و مصوبات هیئت مدیره ارائه کرد .

    وی اظهارداشت : درطول هشت ماه گذشته 31 جلسه هیئت مدیره برگزار شده که منجر به 165مصوبه گردیدکه تصویب سند راهبردی ، نظامنامه اجرایی و نظارتی برنامه راهبردی،  بودجه سال94 و نظامنامه اخلاق ورفتار حرفه ای کارکنان ، آئین نامه وصول مطالبات و بررسی روش های مناسب افزایش سرمایه شرکت از مهمترین مصوبات هیئت مدیره در طول ماههای گذشته به شمار می رود .

         وی همچنین تصویب صورتهای مالی منتهی به اسفند سال 1393 ، تشکیل کمیته پیگیری و رفع تصرف از اراضی متعلق به شرکت ، تشکیل کمیته وصول مطالبات ،تشکیل کمیته امور بین الملل ، بازنگری و تصویب شیوه نامه های اجرایی امور فنی ،مالی و اداری شرکت و موافقت با   خرید ملک برای برخی از شعب را از سایر اقدمات انجام شده توسط هیئت مدیره برشمرد و افزود هیئت مدیره در جهت بهبود وضعیت جاری شرکت نیز همه تلاشهای خود را جهت اصلاح زیرساخت ها معطوف نموده و آمادگی دارد ازهمه ظرفیتهای شرکت به ویژه رهنمود های مدیران عزیز نیز در اتخاذ تصمیمات بهینه بهره گیرد .

         دکتر جعفری بخش دوم سخنان خود را به سیاستهای بلند مدت اختصاص داد و افزود : طبق سند راهبردی ابلاغی تا پایان سال1397 انتظار می رود بیمه دانا 10 درصد سهم بازار را با حاشیه سود 3درصد به خود اختصاص دهد که برای دستیابی به این مهم  تمامی استراتژیها و سیاستهای فروش در این سند بر اساس این چشم انداز طراحی گردیده است .

         رئیس هیئت مدیره ، حرکت به سمت شفافیت را یاد آور شد و افزود :این امر اگر چه ممکن است موجب بروز انحرافاتی کوتاه مدت در شاخص های عملکردی شرکت شود ولی از پیامد های مهم آن یافتن نقاط ضعف می باشد که میتوان در فرصت باقی مانده با الهام از رهنمود های  سند راهبردی و برنامه ها و سیاستهای ابلاغی آن را ترمیم نمود .

           دکتر جعفری بخش سوم سخنان خود را نیز به رویدادهای آتی صنعت بیمه و انتظارات هیئت مدیره از کارکنان و مدیران زحمت کش شرکت اختصاص داد و افزود : تصویب قانون دائمی بیمه شخص ثالث در مجلس ،لایحه قانون تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث غیر مترقبه که در دستور کار مجلس قرار گرفته و اجرای برجام و لغو تحریم ها ، لایحه قانون برنامه ششم و بازنگری در آئین نامه های مرتبط با نظارت مالی در نهاد ناظر به ویژه در حوزه توانگری مالی شرکتهای بیمه  از جمله رویداد های مهمی است که در سال جاری اتفاق خواهد افتاد و اانتظار می رود که همه مدیران و کارکنان شرکت با مطالعه عمیق وضعیت موجود و مقایسه با وضعیت مطلوب طبق برنامه ، نقاط ضعف را تبدیل به قوت نموده و با تحلیلی از فرصت های پیش روی رویداد های مذکور برنامه های عملی خود را برای بهره گیری مناسب از این فرصت ها  و عقب نماندن از رقبای داخلی و خارجی در دستور کار قرار دهند .

    وی در خاتمه اظهارامیدواری کرد که بیمه دانای 41 ساله بتواند نه تنها در عرصه داخلی بلکه در عرصه بین المللی حرف های جدیدی برای عرضه داشته و اقتدار خود را در صنعت بیمه بیش از پیش حفظ نماید .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی