عصر بازار

دستگیری کلاهبردار یک میلیاردی جعل چک در قزوین

عصر اعتبار- رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای با جعل چک در این استان خبر داد و گفت: این متهم که با جعل چک اقدام به کلاهبرداری و انجام معاملات خودرویی و جعل قولنامه می‌کرد از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری کلاهبردار یک میلیاردی جعل چک در قزوین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، علی‌حسین حسینی‌نژاد اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه از سوی فردی مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، بلافاصله موضوع از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی استان قزوین مورد بررسی و تحقیقات قرار گرفت.

    وی ادامه داد: در تحقیقات فنی صورت گرفته از سوی مأموران مشخص شد، فردی به نام «ف-ج» دارای نمایشگاه در شهر قزوین با جعل چک، انجام معاملات خودرویی و فروش اموال غیر و جعل قولنامه، اقدام به کلاهبرداری می‌کند.

    رئیس پلیس آگاهی استان قزوین با اشاره به اینکه در این خصوص متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم مبلغ یک میلیارد ریال کلاهبرداری و در بازجویی‌های فنی به جرم خود اعتراف کرد.

    حسینی‌نژاد توصیه کرد: شهروندان استعلام کردن اصالت چک و آگاهی از موجودی آن از بانک را در معاملات خود یک اصل دانسته و آن را با طرف معامله خود شرط کنید.

    این مسئول از کشف 10 فقره انواع سرقت با دستگیری سه سارق در استان قزوین خبر داد و گفت: در پی دستگیری یک سارق قطعات خودرو از سوی مأموران کلانتری 13 باهنر این سارق در بازجویی تخصصی مأموران به پنج فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو اعتراف و روانه زندان شد.

    رئیس پلیس آگاهی استان قزوین ادامه داد: همچنین مأموران انتظامی شهرستان آبیک نیز دو سارق را دستگیر کرده که سارقان در بازجویی تخصصی مأموران به پنج فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

    حسینی‌نژاد از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک هرچه سریع‌تر با شماره تلفن 110 موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی