عصر بازار

مدیر عامل بیمه دانا:

توسعه بیمه های زندگی، استراتژی اصلی بیمه دانا

عصر اعتبار- نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، توسعه بیمه های زندگی و جذب پرتفوی بیمه های خرد را از سیاست های آینده این شرکت برشمرد.

توسعه بیمه های زندگی، استراتژی اصلی بیمه دانا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر بیژن صادق در دیدارهای جداگانه با اعضای انجمن صنفی نمایندگان حقیقی و حقوقی این شرکت، نمایندگان را خط مقدم جذب پرتفوی شرکت توصیف کرد و با مهم خواندن رسالت و مسئولیت آنان در توسعه شبکه فروش، از آمادگی بیمه دانا برای مشاوره، همگرایی، هم اندیشی و تعامل دو سویه با نمایندگان به منظور رشد و تعالی بیشتر این مجموعه خبر داد .

    در این دیدار که معاونان فنی بیمه های اشخاص، اموال و مسئولیت، اداری- مالی، شعب و شبکه فروش حضور داشتند، مهمترین مسایل و مشکلات کاری نمایندگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    تکریم بیشتر نماینده و احترام به جایگاه نمایندگان، پوشش بیمه مسئولیت حرفه ای نمایندگان، ایجاد امنیت شغلی ، دفاع از حق و حقوق نمایندگان در حوزه اداره مالیات بردرآمد و اداره مالیات بر ارزش افزوده، پرداخت سود مشارکت نمایندگان سودآور، پرداخت وام به نمایندگان متقاضی، رتبه بندی و انتخاب نماینده برتر، ضرورت تفویض اختیار به نمایندگان، پایین بودن ضریب نفوذ بیمه های عمر، نبود استراتژی مشخص در حوزه بازاریابی، ضرورت بازنگری در سیاست های برون سپاری، توجه بیشتر به نمایندگان، اجرایی نشدن برخی آیین نامه ها و بازنگری در سیاستهای آموزشی از مهمترین مشکلات و درخواست هایی بود که از طرف افسانه محمدیان و محمد رفیعی رؤسای انجمن صنفی نمایندگان حقیقی و حقوقی و سایر اعضای این انجمن مطرح شد.

    دکتر صادق در این نشست با اشاره به عملکرد مثبت شرکت و خوشنامی آن در صنعت بیمه، از همدلی و تعامل هیأت مدیره برای رسیدگی به مشکلات شرکت بویژه نمایندگان خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده درآینده به بهترین شکل ممکن به سمت توسعه بیمه های زندگی و جذب پرتفوی در این رشته حرکت کنیم که در این مسیر بهره گیری از استعداد و توانایی نیروی انسانی بویژه در حوزه نمایندگان از اهمیت خاصی برخوردار است.

    مدیر عامل بیمه دانا، از ضرورت ارتباط موثرتر و بیشتر با اعضای انجمن صنفی نمایندگان سخن گفت و با تأکید بر ضرورت پاسخگویی مدیران ستاد و صف به درخواست ها و مشکلات نمایندگان، خواستار بررسی و رفع مشکلات مطرح شده گردید.

    وی حرکت به سمت بیمه های عمر و پس انداز را استراتژی بیمه دانا عنوان کرد و با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر بر حمایت از نمایندگان فعال در این حوزه اظهار داشت: در مجموع تمام تلاش شرکت برای رفع مشکلات اجرایی معطوف شده و بسیاری از نقص های موجود برطرف شده و سایر موارد باقیمانده نیز با همفکری، تعامل و هم افزایی همکاران ستاد و صف و نیز اعضای انجمن صنفی نمایندگان حقیقی و حقوقی برطرف خواهد شد .

    دکتر صادق در پایان خواستار ارائه پیشنهادات و درخواستهای نمایندگان شد تا امکان بررسی دقیق تر آنها فراهم شود.

    گفتنی است: در این دیدارها معاونان مدیر عامل نیز به پرسشهای مختلف اعضای انجمن صنفی نمایندگان بیمه دانا پاسخ دادند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو