عصر بازار

مدیرعامل بانک اقتصادنوین در مراسم گرامیداشت روز حسابدار؛

هوشمندی، چابکی و کمک به افزایش ضریب بهره‌وری از شاخص‌های حسابدار متعهد است

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: هوشمندی، چابکی، و کمک به افزایش ضریب بهره‌وری سازمانی از جمله شاخص‌های حسابدار متعهد است که خوشبختانه این شاخص‌ها در همکاران معاونت مالی بانک اقتصادنوین قابل ملاحظه است.

هوشمندی، چابکی و کمک به افزایش ضریب بهره‌وری از شاخص‌های حسابدار متعهد است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصادنوین که همزمان با روز حسابدار در جمع مدیران و کارکنان معاونت مالی این بانک سخن می گفت، با اشاره به اهمیت نقش حسابداری در سازمان‌ها، گفت: اهمیت این موضوع در بانک‌ها به مراتب بیشتر است و واحد مالی و حسابداری از ارکان اجرایی اصلی بانک‌ها به شمار می روند.
    وی اظهار داشت: در بانک‌ها شبکه عملیاتی شعب در واقع زیر مجموعه زنجیره مالی و حسابداری محسوب می شود که این موضوع نشان دهنده اهمیت عملیات حسابداری در شبکه بانکی است.
    در این مراسم بهرام فتحعلی رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین نیز طی سخنانی ضمن تبریک روز حسابدار به اهمیت اخلاق در حسابداری اشاره کرد و گفت: ارتباط حسابداری و اخلاق ناگسستنی است، به طوری که اثر بخشی عملیات حسابداری در همه عرصه‌ها در گرو رعایت اخلاق است.
    وی گفت: خوشبختانه واحد مالی و حسابداری بانک اقتصادنوین اهمیت این ارتباط را به طور کامل درک نموده که حاصل این توجه شرایط مطلوب بانک اقتصادنوین در نظام بانکی است.
    افشین کریمی معاون مالی بانک اقتصادنوین نیز در این مراسم گفت: عملیات حسابداری در بانک اقتصادنوین مطابق با به‌روزترین استانداردهای این حرفه انجام می‌شود که توجه به این موضوع در گزارش‌های مالی و حسابداری بانک اقتصادنوین مشهود است.
    وی اظهار داشت: این حساسیت‌ها موجب شده که گزارش‌های مالی و حسابداری بانک اقتصادنوین همواره مورد تایید نهادهای نظارتی قرار گیرد.
    مدیر مالی بانک اقتصادنوین نیز در آیین گرامیداشت روز حسابدار گفت: حسابداری تنها تهیه صورت‌ها و گزارش‌های مالی نیست، شغل یک حسابدار حرفه‌ای از جنبه‌های مختلف دارای اهمیت است که از جمله این موارد باید به قدرت پیش‌بینی آینده اشاره کرد.
    امیرعلی ثابتی گفت: قدرت پیش‌بینی این امکان را برای حسابداران فراهم می‌کند که بتوانند با پیش‌بینی مشکلات آینده امکان تصمیم گیری مناسب را برای مدیران ارشد بانک فراهم کند.
    در ادامه امین پور بهبهانی رئیس اداره بودجه، مدیریت عملکرد و گزارش‌های مالی نیز ضمن تبریک روز حسابدار به پیشینه شکل‌گیری هفته جهانی حسابداری (2 تا 8 دسامبر برابر با 11 تا 17 آذر) از سال 2007 (1386) و نام گذاری روز 15 آذر هر سال به عنوان روز حسابدار در ایران اشاره کرد.
    وی با اشاره به اهمیت نظم و انضباط در این حرفه، شکل گیری تشکل‌های حرفه‌ای حسابداری در قالب تشکل‌های خود انتظام را نمود عینی این مهم دانست. همچنین با توجه به اهتمام حرفه حسابداری به تدوین "آیین رفتار حرفه‌ای" و لزوم رعایت آن توسط حسابداران به اهمیت اخلاق در حرفه حسابداری به عنوان یکی از ارکان این حرفه پرداخت.
    لازم به ذکر است در ادامه مراسم گرامیداشت روز حسابدار در بانک اقتصادنوین، کارکنان معاونت مالی این بانک به بیان نقطه نظرات خود پرداختند، ضمن اینکه در پایان از کارکنان این معاونت با اهدای یک شاخه گل قدردانی شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو