عصر بازار

طراحی بیمه‌نامه‌های متنوع‌تر به زودی

تفاهمنامه همکاری وزارت ورزش و جوانان با بیمه ایران

عصر اعتبار- بیمه ایران با وزارت ورزش و جوانان درخصوص مسایل مربوط به جوانان تفاهمنامه همکاری بیمه‌ای مبادله کرد.

تفاهمنامه همکاری وزارت ورزش و جوانان با بیمه ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دراین تفاهمنامه که به امضای سید عباس حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران از یک سو و محمدرضا رستمی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از سوی دیگر رسید، طرفین بر ساماندهی امور مربوط به جوانان با بهره مندی ازظرفیت های بیمه‌ای بیمه ایران تاکید کردند.

    تفاهمنامه همکاری بیمه ایران و وزارت ورزش و جوانان درچهار بسته بیمه‌ای و حمایتی شامل: بیمه اوقات فراغت جوانان، بیمه حمایت از اشتغال،بیمه حمایت از ازدواج و بیمه حمایت از تحصیل طراحی و تدوین شده است که با همکاری وزارت ورزش و جوانان و بیمه ایران قابلیت تبدیل شدن به بیمه نامه را دارد.

    موضوع این تفاهمنامه توسعه و ترویج فرهنگ بیمه، توانمند سازی جوانان درحوزه صنعت بیمه،تربیت متخصصان بیمه ای، طراحی و تدوین انواع پوشش‌های بیمه ای مورد نیاز جامعه جوان کشور و ارائه و عرضه پوشش‌های بیمه ای و حمایتی عنوان شده است.

    همچنین ارتقای سطح پوشش بیمه‌ای موجود صنعت بیمه برای جوانان، ارتقای روحیه امید به آینده با ترویج فرهنگ بیمه‌ای در بین جوانان، افزایش بهره وری افراد فعال و کار آفرین جوان در پیشبرد و توسعه جامعه، ارتقای کیفیت زندگی درابعاد زیستی، روانی و اجتماعی، توانمند سازی جوانان درخصوص راه اندازی کسب و کارهای مرتبط با صنعت بیمه و توسعه اقدامات تعاملی و زمینه سازی به منظور استفاده بیشتر از توان صنعت بیمه در حوزه جوانان از اهداف اصلی مبادله این تفاهمنامه برشمرده شده است.

    سید عباس حسینی مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به اینکه این تفاهمنامه درراستای اجرای منویات مقام معظم رهبری درصیانت از خانه و خانواده و بخش های مختلف جامعه مبادله شده است، افزود: امیدوارم با تحقق اهداف این تفاهمنامه عدالت اجتماعی بیش از بیش توسعه یابد.

    وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید تاکید ویژه ای درامر ازدواج و اشتغال دارد و این تفاهمنامه می تواند کمک زیادی به این موضوع کند.

    رئیس هیأت مدیره بیمه ایران با اشاره به اینکه ارائه خدمات نوین بیمه ای متناسب با نیازهای جامعه در راهبردهای وزارت امور اقتصادی و دارایی و بیمه ایران قراردارد، تصریح کرد: یکی از برنامه های راهبردی ما در بیمه ایران دستیابی به این راهبردها است.

    وی اضافه کرد: بیمه ایران به عنوان پدر معنوی صنعت بیمه کشور به اتفاق وزارت ورزش و جوانان تمامی مساعی خود را در جهت ارائه متنوع خدمات بیمه ای و تقویت روحیه و امید و تلاش در جامعه و به ویژه جوانان غیور کشور بعمل خواهد آورد این تفاهمنامه را تا دستیابی به اهداف آن پی گیری کند.

    به گفته وی این تفاهمنامه از جامعیت لازم برخوردار بوده و امید می رود با اجرایی شدن آن بخشی از دغدغه‌های حوزه جوانان کاهش یابد.

    بنا بر اعلام روابط عمومی بیمه ایران، وی تصریح کرد: بیمه ایران به عنوان راهبر صنعت بیمه با طراحی بیمه نامه‌های جدید، موجی در صنعت بیمه ایجاد می‌کند که این خدمات به مرور در کشور توسط سایر شرکت‌های بیمه ای نیز پیگیری و ارائه خواهد شد.

    به اعتقاد وی بسته‌های بیمه ای که در این تفاهمنامه به وزارت ورزش وجوانان ارائه شد ه است می تواند باعث تعالی و آرامش خانواده ها شود و امید را در میان جوانان پرشورتر از گذشته نماید.

    مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه بیمه نامه های مورد نظر برای نخستین باراست که درکشور عرضه می شود ابراز امیدواری کرد: به مرور زمان و با توجه به نیازهای جامعه، بیمه‌نامه های متنوع تری طراحی و روانه بازار شود. از این که وزارت ورزش و جوانان این حرکت و فعالیت را شروع و پی گیری می کند تشکر می کنیم ما نیز به عنوان قسمتی از دولت درکنار این وزارتخانه خواهیم بود.

    معاون امور ساماندهی وزارت ورزش و جوانان نیز دراین جلسه با تشکر از توجه مسوولان بیمه ایران به حوزه جوانان گفت: به طور یقین فضای حاکم بر جوانان با حضور بیمه ایران رونق بیشتری خواهدگرفت و از این پس شاهد پویایی بیشتر این فضا خواهیم بود.

    محمد رضا رستمی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری درخصوص پیشگیری از گسترش آسیب های اجتماعی و صیانت از خانه و خانواده، افزود: تاکید ایشان نشان دهنده اهمیت این مساله است مهم ترین و برجسته ترین مباحث که در حوزه جوانان مورد تاکید است بحث امید است، امید به آینده زندگی، اشتغال، ازدواج و مسایل متعدد که مورد دغدغه جوانان است.

    به گفته وی ما نیازمند اقدامات اجرایی و عملیاتی روشن برای جوانان هستیم و این حوزه نیازمند اقدامات و فعالیت های متعدد است که باید به آنان پرداخته شود.

    معاون امورساماندهی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه مسوولان دولت تدبیر و امید درنظر دارند حرکت های امید بخش برای جوانان ایجاد کنند به تفاهمنامه بیمه ایران با وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود: بیمه، سرمایه گذاری برای آینده است سرمایه گذاری که منجر به ایجاد نشاط و امید درفرد جوان برای مدیریت بهینه آینده او خواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو