عصر بازار

قاچاق طلا و نابودی حقوق دولتی

عصر اعتبار- مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی گفت: قاچاق طلا سبب حذف و نابودی درامد و حقوق دولتی شده است.

قاچاق طلا و نابودی حقوق دولتی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سید عبدالمجید اجتهادی در مصاحبه با رادیو گفتگو اظهار داشت: کالایی که به صورت شخصی و مسافری وارد می شود، برای مصرف خود مسافر است و از تسهیلات مسافری استفاده می کند.
    وی تصریح کرد : متاسفانه گاهی این نوع کالا به صورت شخصی و مسافری وارد کشور
    و به صورت تجاری تجمیع می شود که به تصریح قانون ، قاچاق است.
    اجتهادی به مشکلات حوزه قاچاق طلا اشاره کرد و اظهار داشت: در این حوزه موارد متعددی داریم که به صورت قاچاق وارد شده است اما با یکسری اسناد و مدارک مدعی می شود، در داخل کشور ساخته شده است.

    وی گفت : حتی از کارشناسان اتحادیه و بانک کارگشایی دعوت کردیم که اعلام کردند، درست است که کالای مورد نظر آرم ایتالیا را دارد، اما نمونه این کالا با همین مشخصات در کشور تولید می شود.
    اجتهادی درباره راهکاری مبارزه با قاچاق طلا گفت: مهم ترین مسئله ای که در قاچاق طلا وجود دارد، وصول نشدن حقوق دولت است به ویژه با وضعی که امروز قیمت نفت دارد، باید با همین حقوق گمرکی و مالیات ها کشور را اداره کنیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی