عصر بازار

کشف ۶۰ هزار دلار قاچاق ارز در قزوین

عصر اعتبار- فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودرو سواری ال ۹۰ و کشف ۶۰ هزار دلار ارز قاچاق در استان خبر داد و گفت: پلیس در این رابطه یک نفر را نیز دستگیر کرده است.

کشف ۶۰ هزار دلار قاچاق ارز در قزوین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی ابراهیمی روز شنبه در بیان جزییات این خبر افزود: در پی کسب خبر از پلیس آگاهی شهرستان بیجار مبنی بر تردد یک دستگاه سواری ال 90 حامل بار قاچاق از جاده های ارتباطی به سمت قزوین، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه ماموران هنگام گشت در آزادراه قزوین - زنجان خودرو مورد نظر را شناسایی و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند، تصریح کرد: پلیس در بازرسی از خودرو متوقف شده 60 هزار دلار ارز قاچاق را که به صورت ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

    سردار ابراهیمی، ارزش دلارهای کشف شده را بالغ بر 31 میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: فرد دستگیر شده در این رابطه با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی استان شد.

    توقیف یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق در قزوین

    فرمانده انتظامی قزوین از کشف یک دستگاه موتورسیکلت هوندا 250 سی سی قاچاق توسط ماموران کلانتری 17 غیاث آباد این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ بیژن خدایی در این رابطه اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری 17 غیاث آباد قزوین هنگام گشت در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا 250 سی سی که در حاشیه خیابان پارک شده بود مشکوک و برای بررسی بیشتر وارد عمل شدند.

    وی افزود: در بررسی ماموران و استعلامات انجام شده مشخص گردید که موتور سیکلت مورد نظر فاقد هرگونه پلاک ثبتی در سامانه تعویض پلاک پلیس راهور بوده و به صورت غیرقانونی در سطح شهر تردد کرده است.

    فرمانده انتظامی قزوین با اشاره به اینکه ارزش ریالی موتور سیکلت کشف شده حدود 2 میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد شده، خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری راکب در دستور کار ماموران بوده و موتور سیکلت نیز برای ادامه مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو