عصر بازار

ماجرای ورشکسته شدن ستاره اسبق استقلال از زبان خودش

عصر اعتبار- رضا احدی سال های درخشانی را با پیراهن استقلال داشت و حالا وضع مالی مناسبی ندارد.

ماجرای ورشکسته شدن ستاره اسبق استقلال از زبان خودش
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبرآنلاین؛ رضا احدی در این سال ها معمولا جزو چهره ای بود که کمتر در رسانه ها حضور داشته است. او ترجیح می داد در سکوت به کار خودش ادامه دهد ولی حالا شرایط مالی اش اصلا مناسب نیست و بیشتر در رسانه ها دیده می شود. اخیرا خبری از او منتشر شد که در آژانس با ماشین کار می کند. احدی درباره این خبر می گوید: «من ادعایی ندارم و برای گذران زندگی 2، 3 کار بلد هستم، حرفه و تخصصم فوتبال است که به من امکان فعالیت داده نمی‌شود. یکی هم رانندگی، خب کار عار نیست و هنوز کار با اتومبیل را شروع نکرده‌ام اما جلوتر که برویم این کار را آغاز می‌کنم.»
    او شغل آزاد داشت و خیلی از فوتبالی ها می گفتند وضع مالی خوبی دارد. احدی اما پرده از یک کلاهبرداری برمی دارد و در این باره می گوید: «پول هایم از دست رفت. نباید به شریکم اعتماد می‌کردم ولی این کار را انجام دادم و همه مالم رفت، حتی آپارتمان کوچکی که داشتم، فروختم و الان مستأجر هستم، البته باز خداوند را شاکرم. سلامتی بزرگ‌ترین سرمایه و نعمت برای انسان‌هاست.»

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی