عصر بازار

سیاست تامین اجتماعی راه اندازی مراکز درمانی در مناطق محروم است

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: همه مراکز درمانی که در دو سال اخیر راه اندازی کرده ایم در مناطق محروم بوده و این سیاست تامین اجتماعی است.

سیاست تامین اجتماعی راه اندازی مراکز درمانی در مناطق محروم است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از ایرنا، سید تقی نوربخش روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان راور افزود: هدف اصلی نظام، برقراری عدالت اجتماعی است و سازمان تامین اجتماعی در این زمینه نقش مهمی بر عهده دارد.
    وی بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی در بخش مستمری ماهیانه 30 هزار میلیارد ریال و در بخش درمان حدود 10 هزار میلیارد ریال در ماه پرداختی دارد.
    وی گفت: با وجود مشکلاتی مانند کاهش قیمت نفت، دولت تدبیر و امید دریچه جدیدی در اقتصاد کشور گشوده و در حال پیشرفت و توسعه است.
    مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: کارکنان تامین اجتماعی در 2 سال اخیر به عنوان بسیجیان خط مقدم جنگ تمام عیار اقتصادی ایستادند و نگذاشتند حتی یک روز پرداخت مستمری بگیران به تاخیر بیفتد.
    وی با بیان اینکه در حال حاضر مبلغ مستمری در شان مردم عزیزمان نیست گفت: باعث شرمندگی اینجانب است که تا این حد توان پرداخت داریم.
    نوربخش با اشاره به اینکه توزیع عادلانه امکانات سازمان تامین اجتماعی از وظایف دولت است افزود: حقیقتا ما به عنوان یک سازمان بیمه گر هدفمان توسعه است.
    وی اظهار کرد: امروز وحدت بسیار زیبایی بین مسئولان شهرستان راور مشاهده کردم که امیدواریم این همدلی و همزبانی تداوم داشته باشد.
    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: با توجه به اینکه راور جزو قطب های قالیبافی کشور است تلاش می کنیم سهمیه بیشتری در حوزه بیمه قالیبافان به این منطقه اختصاص داده شود.
    وی اضافه کرد: قرار بود وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کرمان سفر کند اما به دلیل جلسه روز پنجشنبه با رئیس جمهوری انجام این سفر میسر نشد.
    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی امروز پنجشنبه برای بازدید از طرح های این سازمان و نشست با مسئولان به شهرستان های راور و زرند در شمال استان سفر کرد.
    عملیات اجرایی ساخت مرکز درمانی تامین اجتماعی راور نیز امروز با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و جمعی از مسئولان در این شهرستان آغاز شد.
    این درمانگاه با توجه به جمعیت بیمه شدگان شهرستان راور از درمانگاه های درجه یک به شمار می رود و در زمینی به مساحت سه هزار و 651 متر مربع در 2 طبقه و با زیربنای یکهزار و 730 متر مربع احداث می شود.
    مرکز شهرستان راور در فاصله 130 کیلومتری شمال کرمان قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی