عصر بازار

تقدیر سازمان محیط زیست از بیمه دانا

عصر اعتبار- اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان از دو نفر از کارکنان شعبه گرگان بیمه دانا تقدیر و تشکر کرد .

تقدیر سازمان محیط زیست از بیمه دانا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیر کل این اداره در نامه ای به دکتر صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا ، از رضی مهدیانی و احمد ابراهیم زاده دو نفر از همکاران شعبه گرگان این شرکت ، که در عملی انسانی اقدام به نجات یک پهله پرنده شکاری با ارزش از گونه عقاب شاهی مصدوم کرده بودند ، تقدیر و تشکر کرد .

    گفتنی است : همکاران مورد اشاره پس از دریافت لوح تقدیر از اداره حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه دکتر صادق یکی از حامیان اصلی محیط زیست به شمار می رود ، اعلام کردند روز بیستم آبان ماه جاری در حال پیاده روی در حاشیه جنگل بودیم که متوجه پرنده شکاری از گونه نادر و کمیاب و نیمه جان شدیم که به دلیل زخمی شدن در حال تلف شدن بود که بلافاصله پس از تغذیه و درمان های لازم صورت گرفته ، سلامتی خود را به دست آورد .

    به گفت نامبردگان ، این پرنده سپس تحویل اداره محیط زیست استان گلستان شد که مورد استقبال این اداره و نیز صدا و سیمای استان قرار گرفت .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی