عصر بازار

در پانزدهمین هم اندیشی معاونین و مدیران عالی موسسه اعتباری کوثر

نظارت و بازرسی دقیق ، یک برنامه ریزی اثرگذار را به دنبال خواهد داشت

عصر اعتبار- پانزدهمین هم اندیشی معاونین و مدیران عالی موسسه اعتباری کوثر ۱۶ دیماه با حضور مدیرعامل ، قائم مقام ، معاونین و مدیران حوزه مرکزی، مدیران استان ها ، مدیران شعب مستقل و کارشناسان در سالن اجتماعات موسسه برگزارشد.

نظارت و بازرسی دقیق ، یک برنامه ریزی اثرگذار را به دنبال خواهد داشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این همایش که با هدف بررسی عملکرد سال جاری معاونت حسابرسی و بازرسی ، مدیریت مبارزه با پولشویی ، مدیریت ریسک برگزار شد ، اعلام طرح های دردست اقدام معاونت ها و مدیریت های مذکور نیز از جمله محورهای مورد بررسی در این هم اندیشی سراسری بود .

    دکتر رضایی در این همایش ضمن تاکید بر اهمیت واحدهای کنترل و نظارتی بیان داشت : پایه های یک سازمان بر نظارت و کنترل استوار است لذا توجه جدی، عمیق و دقیق به آن الزامی است.

    مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر گفت : از مدیران و کارشناسان بازرسی می خواهم با مد نظر قرار دادن آیین رفتار حرفه ای از جمله درستکاری، صداقت، عدالت، انصاف و بیطرفی شجاعت و شهامت در بیان حقایق، رازداری، سعه صدر و افزایش دانش و مهارت حرفه ای ، قابل اتکا بودن گزارشها، رعایت قوانین و مقررات و ایجاد ارزش افزوده سازمانی، مدیران موسسه را در سطوح مختلف یاری نمایند.

    نائب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر وظیفه مدیران در اعمال کنترل و نظارت را هماهنگی،  برنامه ریزی،  سازماندهی و در نهایت اصلاح اقدمات و عملیات معطوف به اهداف سازمانی دانست و  اظهار داشت : اعمال نظارت و بازرسی، تحقق یک برنامه ریزی اثرگذار را به دنبال خواهد داشت .

    دکتر رضایی توصیه کرد : با تقویت کنترلهای داخلی و نظام خود کنترلی از بروز انحرافات پیشگیری کنند و با انجام برنامه های بازرسی و حسابرسی و رسیدگی به شکایات و گزارشات با کیفیت مطلوب در بازدارندگی از انحرافات نقش آفرینی نمایند و با توجه به انتظارات آینده از بازرسی و حسابرسی ، خود را برای ارزیابی مدیریت ریسک و فرآیندهای سازمانی مجهز کنند.

    وی ضمن ارائه نکات کلیدی در رابطه با اهمیت اخلاق و بازرسی در اسلام گفت : مسئولیت بازرسان را علاوه بر نظارت صحیح اجرای قوانین و مقررات دانست و بر کیفیت کار تخصصی نظارت به همراه توجه به کمیت آن تاکید کرد.

    در پایان این همایش با نظر هیئت داوران از بین مقاله های ارسالی به همایش ، مقاله آقای فرشید میری به عنوان مقاله برتر انتخاب  ضمن تقدیراز ایشان ، جایزه نفیسی به وی تعلق گرفت .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی