عصر بازار

کارت های اعتباری بیمه می شوند

عصر اعتبار- اگر شما نیز دارنده یکی از کارت‌های اعتباری باشید، شاید به زودی پیشنهاد جدیدی را دریافت کنید و یکی از شرکت‌های بیمه از شما بخواهد که کارت بانکی خود را بیمه کنید.

کارت های اعتباری بیمه می شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر اعتبار، خرید بیمه کارت اعتباری نیز مانند بیمه‌های دیگر بسته به نوع زندگی و ملزومات آن، از فردی به فرد دیگر کاملا متفاوت است. این نوع از بیمه ممکن است برای گروهی سودآور و برای گروهی دیگر هزینه غیرضروری محسوب شود. پس داشتن اطلاعات درباره بیمه کارت اعتباری و انواع مختلف این نوع از بیمه شاید بتواند به شما در تصمیم گیری کمک کند.
    بیمه کارت اعتباری در انواع مختلفی ارائه می‌شود اما چهار نوع اصلی این نوع از بیمه عبارتند از بیمه عمر اعتباری، از کار افتادگی، بیکاری و دارایی.

    1- بیمه عمر اعتباری:
    زمانی که کارت اعتباری خود را بیمه می‌کنید، شرکت بیمه گذار موظف می‌شود که پس از مرگ شما بدهی‌های بانکی تان را تسویه کند و بدون شک بازماندگان شما و شرکت‌های که شما به آن‌ها بدهکار هستید، دینفع هستند.

    2- بیمه از کارافتادگی اعتباری:
    در ابن نوع از بیمه، زمانی که شما به دلایل پزشکی از کار افتاده می‌شود، کارت بانکی شما با پرداخت مبلغی معین به صورت ماهانه شارژ می‌شود. معمولا در این شرایط زمان معینی مشخص شده است و خریدهای اضافی پس از کار افتادگی شامل آن نمی‌شود.

    3- بیمه اعتباری بیکاری ناخودخواسته:
    بیمه گذار در این شرایط و زمانی که شما از محل کارتان اخراج یا تعدیل می‌شوید، ماهانه مبلغی را به حساب شما واریز می‌کند و اما اگر این اتفاق به صورت دواطلبانه روی دهد، بیمه گذار هیچ تعدی در قبال شما ندارد. و مانند بیمه از کار آفتادگی، خریدهای که شما پس از بیکاری انجام می‌دهید، مشمول بیمه نامه نمی‌شود.

    4- بیمه دارایی اعتباری:
    در این نوع از بیمه بدهی‌های شما تا سقف معین مشخص شده در بیمه نامه پرداخت می‌شود البته برای استفاده از این نوع از بیمه، در قرارداد شرایط خاصی در نظر گرفته می‌شود و طبق مفاد این قرارداد، بیمه گذار مجبور است بدهی‌های کارت بانکی شما را پرداخت کند و در غیر اینصورت هیچ خسارتی به شما پرداخت نخواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو