عصر بازار

۷۰۰۰ ساعت آموزش تخصصی بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه رازی

عصر اعتبار- شرکت بیمه رازی جهت توسعه بیمه های زندگی در کشور و ارتقاء دانش و تجربه شبکه فروش خود بیش از ۷۰۰۰ ساعت آموزش فنی و تخصصی و بازاریابی به نمایندگان خود ارائه کرده است.

۷۰۰۰ ساعت آموزش تخصصی بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه رازی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، عباس رنجبر کلهرودی مدیر بیمه های عمر و حادثه شرکت ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: در راستای اهداف شرکت بیمه رازی و توسعه بیمه های زندگی در کشور و همچنین ارتقاء سهم بیمه های زندگی در سبد پرتفوی شرکت، اقدامات همه جانبه زیادی درشرکت بیمه رازی صورت گرفته است که ارائه بیش از 7000 ساعت آموزش های تخصصی بازاریابی و فروش و آشنایی با بیمه های عمر و سرمایه گذاری در 2 ماه گذشته از آن جمله است.

    مدیر بیمه های عمر و حادثه بیمه رازی افزود: در این دوره ها علاوه بر آموزش های فنی و تخصصی، نحوه بازاریابی و فروش بیمه های زندگی به نمایندگان و کارشناسان شرکت، در تهران، کرج، تبریز، رشت، گرگان، مشهد، قزوین، زنجان و ... ارائه شده و انواع بیمه های زندگی شرکت جهت مدعوین تشریح شده است.
    رنجبر کلهرودی یادآور شد که به منظور توسعه فرهنگ بیمه و ترویج بیمه ، سومین جشنواره بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه رازی با عنوان " جشنواره امید " از اواسط آذرماه آغاز شده است و تا 22 بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد یافت. در این جشنواره خریداران بیمه های زندگی، بیمه های حوادث انفرادی و بیمه مسافرت خارج از کشور در ایام جشنواره از تسهیلات ویژه ای برخوردار خواهند شد. وی افزود هموطنان عزیز جهت اطلاع بیشتر و بهره مندی از تسهیلات مذکور می توانند علاوه بر مراجعه به سایت اینترنتی شرکت، به کلیه شعب و نمایندگی این شرکت در سرتاسر کشور مراجعه نمایند.
    مدیر بیمه های عمر و حادثه شرکت بیمه رازی همچنین بیان داشت: شرکت بیمه رازی با داشتن طرح های متنوع بیمه ای در بیمه های عمر و حوادث گروهی و برخورداری از شبکه گسترده نمایندگی، آمادگی دارد تا با ارائه طرح های ویژه، کلیه بنگاه ها، سازمان ها و مؤسسات دولتی و خصوصی و مراکز آموزشی، خیریه و ... را تحت پوشش های بیمه عمر و حوادث قراردهد و آرامش و اطمینان را به اقشار مختلف جامعه ارائه نماید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی