عصر بازار

صعود ۱۹ پله ای بیمه البرز

عصر اعتبار- شرکت بیمه البرز توانست با عملکرد خود در فروش و جذب نقدینگی در سال ۹۳، صعودی ۱۹ پله ای داشته باشد و به رتبه ۷۹ در میان شرکت های ایرانی برسد.

صعود ۱۹ پله ای بیمه البرز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱:۰۰

    بر اساس این گزارش شرکت بیمه البرز به عنوان یکی از شرکت  های بیمه ای حاضر در بین شرکت های دارای بیشترین صعود و با فروشی 16 هزار و 965 میلیارد ریالی، پرشی 19 پله ای داشت و رتبه خود را از 98 به 79 کاهش داد تا رتبه نهم را در بین شرکت های برتر کشور از لحاظ بیشترین صعود به خود اختصاص دهد.
    قابل ذکر است که این شرکت طی چند سال گذشته در میان 100 شرکت برتر کشور قرار داشت و سال جاری نیز علاوه بر قرار گرفتن در لیست یکصد شرکت برتر،‌ توانست عنوان تنها شرکت بیمه و همچنین نهمین شرکت در کل شرکت‌ها به لحاظ بیشترین صعود در فهرست یکصد شرکت برتر را کسب کند.
    بر این اساس،‌ شرکت بیمه البرز به عنوان تنها شرکت بیمه ای حاضر در بین شرکت های دارای بیشترین صعود و با فروش 16 هزار و 965 میلیارد ریالی، پرشی 19 پله ای  بود که توانست رتبه خود را از 98 به 79 کاهش داد تا رتبه نهم را در بین شرکت های برتر کشور از لحاظ بیشترین صعود به خود اختصاص دهد.
    بنابراین گزارش ، بیمه البرز همچنین در سال 94 نیز سرمایه خود را از مبلغ 3600 میلیارد ریال به 4000 میلیارد ریال افزایش داد و بدین ترتیب همچون گذشته، به عنوان بزرگ ترین شرکت بیمه کشور به لحاظ سرمایه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی