عصر بازار

بیمه مرکزی:

بیمه اتکایی سوئیس برای حضور در بازار ایران اشتیاق دارد

عصر اعتبار- یک مقام ارشد اجرایی شرکت بیمه اتکایی سوئیس(Echo Re) از اشتیاق نمایندگان این شرکت به بازدید از بازار بیمه در ایران و گفت و گو با مقام های بیمه ای کشورمان خبر داد.

بیمه اتکایی سوئیس برای حضور در بازار ایران اشتیاق دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، یک مقام ارشد اجرایی شرکت بیمه اتکایی سوئیس در نامه ای به مینا صدیق نوحی معاون بیمه های اتکایی بیمه مرکزی آورده است: نمایندگان شرکت اکوری در نظر دارند در سفر به ایران و بازدید از بازار بیمه این کشور، منافع مشترک در زمینه بیمه های اتکایی را با مقام های بیمه ای ایران مورد بحث و بررسی قرار دهند.
    اجرایی شدن برجام و برچیده شدن تحریم های بین المللی علیه کشورمان موجب شد تا شورای فدرال سوئیس ، لغو تحریم های بیمه ای این کشور علیه ایران را خاطرنشان سازد .
    به گزارش ایرنا، لغو تحریم ها و تغییر شرایط فعالیت های اقتصادی در کشور در تمامی حوزه ها، به ویژه حوزه صنعت بیمه که در دوره تحریم با مشکلات و موانع زیادی مواجه بود، مورد توجه قرار گرفته است.
    صنعت بیمه در ایران از سال 1389 تا 1394 با تحریم شدید روبرو شد به طوریکه در زمان تحریم سوئیفت بسته شد و امکان نقل و انتقال ارز نیز امکانپذیر نبود، اما در طول دوران تحریم از نظر نگهداری ریسک و ارائه پوشش به ریسک های بزرگ ظرفیت سازی بسیار خوبی در صنعت بیمه انجام شد.
    قبل از شروع تحریم ها، سرمایه تاسیس شرکت های بیمه ای 400 میلیارد ریال بود، اما در زمان شروع تحریم ها، سرمایه تاسیس شرکت های بیمه ای افزایش یافت تا شرکت های بیمه ای تقویت شوند و ظرفیت نگهداری ریسک در آنها رشد پیدا کند.
    پیش از شروع تحریم ها مواقعی تا 80 درصد ریسک های بزرگ به خارج واگذار، و حدود 20 درصد آن ریسک ها در داخل کشور نگهداری می شد ،اما در دوران تحریم این نسبت تغییر یافت و اکنون قسمت اعظم ریسکها در داخل کشور و قسمت ناچیزی از آن به خارج واگذار می شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو