عصر بازار

حس خوبی بود پس از ۱۵ سال سرمایه بیمه عمرم را گرفتم

عصر اعتبار- وقتی می خواستم این بیمه رو بخرم بدلیل اینکه شناخت زیادی از آن نداشتم با شک و تردید این کار را کردم و متأسفانه با حداقل حق بیمه، این بیمه را خریدم.

حس خوبی بود پس از ۱۵ سال سرمایه بیمه عمرم را گرفتم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بعضی وقتها یه جورایی می خواستم برم شعبه و بیمه نامه را باطل کنم. دوباره پشیمون می شدم. شاید اون وقت که من این بیمه نامه رو خریدم مردم از مزایا و کیفیت آن اطلاعاتی نداشتند و این شک که گاه و بیگاه به سراغ من می اومد که آخه این چه بیمه ای که خریدی که 15 سال دیگر از اون استفاده کنی؛ فکر نمی کردم که در چه روزهایی به کارم بیاد. خدا رو شکر که در بدترین شرایط زندگیم تونستم بر نفس خودم غلبه کنم و بیمه عمرم را تا به امروز که سرمایه اونو گرفتم، حفظ کنم ولی ای کاش حق بیمه بیشتری پرداخت می کردم و یا حداقل واسه هرکدوم از بچه هام یک بیمه عمر می خریدم.

    این صحبت یکی از سه نفر بیمه گذار بیمه دانا بود در زمانی که بیمه عمر خریداری کرده بودند این سه نفر از طریق یکی از نمایندگان فعال بیمه دانا در شهر اهواز 15 سال پیش بیمه عمر خریده بودند که چند روز گذشته سرمایه بیمه نامه خود را دریافت کردند. در ادامه مختصر صحبتهایی که این عزیزان در خصوص بیمه عمر داشته اند را می خوانیم.

    شهرام جعفری بهبهانی می گوید: من حدود 16 سال پیش از طریق تبلیغات یکی از نمایندگان بیمه دانا با بیمه های عمر و مزایای آن آشنا شدم. در حال حاضر دو فرزند دارم، در طول زندگی سردی و گرمی زیادی به خود دیدم، شعار نمی دم، ولی بدونید بیمه عمر یکی از اتفاق های خوب زندگی من بود. درطول این سالها با کارکنان بیمه دانا در ارتباط بودم. جا داره از همکاری و راهنمایی کارکنان بیمه دانا تشکر کنم چرا که همیشه در کمال ادب و احترام با ارباب رجوع رفتار می کنند و در طول این سالها بین ما رفاقت خوبی شکل گرفت و در حال حاضر از این بابت خیلی خوشحالم.

    من بعد از سالها پرداخت بیمه حق بیمه به نتایج خوبی رسیدم و به جرأت می گم، بیمه عمر بهترین تضمین واسه آینده، خانواده و اقتصاد آن است. مصداق این صحبت هم، سرمایه ای که بیمه دانا در ازای پرداخت حق بیمه اندکی بود که به من پرداخت کرده که اصلاً قابل مقایسه با هیچ سرمایه گذاری نیست. از نظر من، بیمه عمر روش مناسبی برای سرمایه گذاری است. با این روش اگر اتفاق ناگواری رخ دهد من مشتری می تونم از خدمات مناسب آن استفاده کنم و از این طریق آرامش و امنیت خانواده من تضمین می شود.

    علی اسمعیلی دیگر بیمه گذار بیمه دانا شعبه اهواز است که او هم از طریق نمایندگی این شرکت با بیمه های عمر و پس انداز آشنا شده است . وی دو فرزند دارد و از خرید بیمه نامه عمر بسیار راضی است، زیرا معتقد است خرید این بیمه نامه نقش مهمی در تامین اقتصاد خانواده ها دارد و می گوید: برخورد کارکنان این شرکت با ارباب رجوع بسیار عالی است و من نیز پس از خرید بیمه عمر به همسر و سایر دوستان و آشنایانم توصیه کردم از این بیمه نامه حتما استفاده کنند .

    اسمعیلی ، سرمایه گذاری در بیمه عمر را برای کسانی که سرمایه مناسبی داشته و نیاز به استفاده از آن ندارند، بسیار مناسب دانست و از دریافت سرمایه بیمه عمر خود از بیمه دانا ابراز خشنودی کرد.

    ایمان فرزین بیمه گذار دیگری است که15 سال پیش مشتری بیمه دانا شده است. وی در باره حال و هوای زمانی که بیمه عمر از بیمه دانا خریداری کرده است چنین می گوید:

    من از طریق یکی از نمایندگان بیمه دانا با بیمه عمر آشنا شدم. از سرمایه بیمه عمری که به من پرداخت شد راضی هستم. زمانی که بیمه عمر خریدم بسیاری از فامیل و نزدیکان با تصمیم من مخالف بودند و حرفشون این بود که "کی مرده کی زنده کو تا 15 سال دیگه" الان 15 سال سپری شدو من زنده هستم، از این بابت خیلی خوشحالم و اکنون با این اتفاق، صحبت دریافت سرمایه بیمه عمر من از بیمه دانا مثل زمانی که فامیل و آشنایان من با من مخالفت می کردند، الان ابراز خشنودی می کنند و در طول هفته گذشته می شناسم کسانی از نزدیکان خودم به یکی از نمایندگان بیمه دانا مراجعه کرده و بیمه عمر ارمغان زندگی خریداری کرده اند. خدا رو شکر که سبب خیر شدم. 

        به نظر من، ما باید در زندگی صبر و حوصله داشته باشیم. و به جای یک قدم باید ده ها قدم جلوتر زندگی خودمان را تصور کنیم، به آینده بچه ها فکر کنیم، در آینده کسانی برنده هستند که در گذشته به آن فکر کرده اند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو