عصر بازار

از طریق همه خطوط تلفن همراه فراهم شد

امکان واریز حق‌بیمه از طریق سامانه USSD بانک صادرات

عصر اعتبار- امکان واریز حق‌بیمه از طریق سامانه USSD بانک صادرات ایران برای تمام رشته‌های بیمه‌ای و با نام خود بیمه سرمد (برای حق‌بیمه عمر و پس‌انداز) از طریق همه خطوط تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل، رایتل) فراهم شد.

امکان واریز حق‌بیمه از طریق سامانه USSD بانک صادرات
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بدین منظور کافی است تا با شماره گیری #719* از طریق گوشی همراه و ارتباط با سامانه USSD بانک صادرات به طریق زیر اقدام شود:

    الف)برای پرداخت حق‌بیمه رشته‌های بیمه‌ای به جز عمر و پس‌انداز، گزینه 4 را انتخاب و در منوی وارد شده با زدن کلید 2 و (عبارت قبض)، شناسه قبض و پرداخت را وارد فرمایید، از این طریق مبلغ به صورت خودکار به حساب شرکت واریز می‌گردد.

    ب)برای پرداخت حق‌بیمه رشته عمر و پس‌انداز، گزینه 4 را انتخاب و در منوی وارد شده با زدن کلید 4 (بیمه سرمد) و ورود اطلاعات شناسه قبض مبلغ را واریز فرمایید.

    لازم به ذکر است در هر دو روش نیازی به ارسال تائیدیه واریز نبوده و با خواندن فایل واریزی‌ها توسط سیستم تسویه، حق‌بیمه به صورت خودکار ثبت می‌شود.

    گفتنی است در خصوص رشته عمر و پس‌انداز که برای دریافت حق‌بیمه در محل دغدغه وجود داشت، امکان دریافت وجه در محل با استفاده از شناسه، مقدور و میسر خواهد بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی