عصر بازار

با ارائه بسته بیمه حوادث نوروزی

بیمه دانا مسافران نوروزی را بیمه می کند

عصر اعتبار- به منظور ارتقای رفاه و اطمینان خاطر مردم در ایام تعطیلات نوروز، بسته بیمه حوادث نوروزی شرکت بیمه دانا به متقاضیان ارائه می شود .

بیمه دانا مسافران نوروزی را بیمه می کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این بسته نوروزی در قالب بیمه نامه های کوتاه مدت یک ماهه برای جبران خسارت و زیان های مالی و جانی در رشته های بیمه ای شامل بیمه بدنه خودرو، بیمه تجهیزات الکترونیک، بیمه آتش سوزی منازل مسکونی ، بیمه حوادث انفرادی و خانواده با ویژگی های زیر طراحی شده است .

    1-بیمه بدنه خودرو: در این بیمه کلیه خسارات جزیی و کلی ناشی از حوادث رانندگی به صورت کوتاه مدت یک ماهه با احتساب تخفیفات ویژه تحت پوشش خواهد بود .

    2-بیمه تجهیزات الکترونیک: در این بیمه نامه کالاهای الکترونیکی مانند لپ تاپ، دوربین فیلم برداری و عکس برداری برای مدت یک ماه در مقابل خطرات حوادث طبیعی، آتش سوزی، آبدیدگی و شکست با حق بیمه مناسب تحت پوشش است .

    3-بیمه آتش سوزی منازل مسکونی و خطرات تبعی: در این بیمه نامه نیز ساختمان های مسکونی، موجودی اثاثیه و خودروی توقف شده در پارکینگ و مسوولیت مالی بیمه گذار در مقابل همسایگان در برابر خطرات آتش سوزی، صاعقه، انفجار، زلزله، طوفان و سرقت در چارچوب کلوزهای مربوطه با حداقل حق بیمه تحت پوشش خواهد بود .

    4-بیمه حوادث انفرادی و خانواده: در این بیمه نامه کلیه غرامت ناشی از فوت و از کارافتادگی دائم و هزینه های پزشکی ناشی از حادثه سرپرست خانواده به همراه خانواده شامل همسر،پدر بزرگ و مادر بزرگ و فرزندان با سرمایه های تعیین شده از سوی آنان با حق بیمه پایین تحت پوشش قرار دارد .

    علاقه مندان به استفاده از بسته نوروزی بیمه دانا می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به کلیه شعب و نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنند .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی