عصر بازار

تخفیفات ویژه بیمه پارسیان به شرکت هایی که کلمه " پارسیان" رادر نام خود دارند

عصر اعتبار- براساس طرح جدید مدیریت امورفروش و مشتریان برای کلیه شرکت هایی که در نام ثبت شده خود از کلمه "پارسیان" استفاده نموده‌اند امتیازات ویژه‌ای جهت صدور و یا تمدید بیمه‌نامه در نظر گرفته شده است.

تخفیفات ویژه بیمه پارسیان به شرکت هایی که کلمه " پارسیان" رادر نام خود دارند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بر اساس این گزارش در این طرح بیمه پارسیان برای تامین حداکثری منافع ایشان بسته تخفیفاتی ویژه‌ای را جهت بهره‌‌مندی شرکت های حقوقی که در نام ثبتی خود کلمه "پارسیان" را بکار برده‌اند ارائه ‌می‌دهد. این تخفیفات در اکثر رشته‌های بیمه‌ای و با درصد های کارشناسی شده و مناسب در نظر گرفته شده و تمام شرکت های واجد شرایط می توانند از این تخفیات ویژه بهره‌مند گردند.
    امتیازات ویژه که توسط بیمه پارسیان به منظور رعایت و احترام به حقوق بیمه گذاران و در ایام مناسبت‌های مختلف در طول سال در نظر گرفته می‌شوند همواره با استقبال قابل توجهی مواجه بوده و به همین منظور نیز طرح فجر تا نوروز در این شرکت آغاز و اجرایی شده است.
    مدیران محترم این شرکت ها می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و تمدید یا صدور بیمه نامه به شعب و نمایندگی‌های بیمه پارسیان در سراسر کشور و یا وبسایت شرکت به آدرس www.parsianinsurance.ir/ParsianSales مراجعه فرمایند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی