عصر بازار

برنامه ریزی برای افزایش تعامل صنعت بیمه با اتاق بازرگانی

عصر اعتبار- جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران صبح امروز ۳ اسفند ۱۳۹۴ با حضور دبیرکل، اعضاء شورای عمومی سندیکا، معاون نظارت بیمه مرکزی و معاون امور تشکلهای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در سندیکای بیمه گران ایران برگزار شد.

برنامه ریزی برای افزایش تعامل صنعت بیمه با اتاق بازرگانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در جلسه امروز ابتدا مهندس علی اکبر اولیا دبیر کل سندیکا به ارائه گزارش بازدید مجتمع قضایی ویژه تصادفات رانندگی اهواز پرداخت و تعامل بیشتر صنعت بیمه با مجموعه قوه قضایی کشور را موثر و مثبت ارزیابی کرد و گفت: سندیکا نتایج بررسی های کارشناسی در این زمینه را به اطلاع شرکت های بیمه می رساند تا در صورت رفع اشکالات فعلی مجتمع اهواز و موافقت شرکت های بیمه نسبت به راه اندازی مجتمع های قضایی بیمه ویژه تصادفات رانندگی در سایر استان های کشور اقدام شود.
    در ادامه دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران، نمایندگی غلامعلی ثبات، مشاور فنی سندیکا در شورای عالی بیمه از سوی اتاق بازرگانی را تبریک گفت و افزود: امیدواریم این انتصاب ، دریچه های جدیدی برای تعامل بیشتر صنعت بیمه با اتاق بازرگانی را فراهم سازد و بتوانند با حضور خود نقش برجسته ای در فعالیت های شورای عالی بیمه داشته باشند.
    همچنین در ادامه هومن حاجی پور، معاون امور تشکلهای اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی ایران در جمع اعضاء شورای عمومی سندیکا بیمه گرا ایران گفت: صنعت بیمه بخش جدایی ناپذیر از اقتصاد کشور است ، اما هنوز پیوستگی لازم با بخش های کلان اقتصادی کشور را کسب نکرده است.
    وی افزود: اتاق بازرگانی ایران به عنوان نهاد و نماد بخش خصوصی و به طور ذاتی و بر اساس یک پیشینه تاریخی و به استناد قانون تشکیل اتاق،اصل 44 و بهبود مستمر فضای کسب و کار مسئول ساماندهی تشکل های اقتصادی در کشور است.
    وی گفت: نماینده اتاق بازرگانی در شورای عالی بیمه می تواند نقش کلیدی در تصمیمات کلان صنعت بیمه داشته باشد و ما خوشحالیم که توانستیم این کرسی را در اختیار سندیکای بیمه گران ایران قرار دهیم و مشاور فنی سندیکای بیمه گران ایران این مسئولیت خطیر را برعهده گرفت.
    حاجی پور خاطر نشان کرد: ما در صدد هستیم روابط اتاق با سندیکا را بازسازی کنیم و عضویت سندیکا به صورت رسمی تداوم یابد.
    وی تصریح کرد:هدف ما از بازسازی روابط با سندیکا، ایجاد یک رابطه منطقی، تشکیلاتی و هدفمند است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو