عصر بازار

آغاز ثبت نام دهمین آزمون صلاحیت حرفه ای (سطح مقدماتی)

عصر اعتبار- انجمن حرفه ای اقدام به برگزاری دهمین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای می نماید. به اطلاع کلیه علاقمندانی که موفق به شرکت در آزمون صلاحیت حرفه ای نشده اند می رساند، دهمین آزمون صلاحیت حرفه ای، روز جمعه (۲۸ خردادماه ۹۵) در سطح مقدماتی و بصورت تستی برگزار خواهد شد.

آغاز ثبت نام دهمین آزمون صلاحیت حرفه ای (سطح مقدماتی)
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، کلیه افرادی که دارای مدرک دیپلم با دو سال سابقه کار در حوزه بیمه و یا فوق دیپلم و بالاتر هستند می توانند در این آزمون شرکت نمایند. بر اساس این گزارش کسب اعتبار بالاتر حرفه ای در کل صنعت و در بین فعالان بازار بیمه و همچنین فرصت دستیابی به جایگاه های شغلی بالاتر از مزایای دریافت این گواهینامه می باشد.
    علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در این آزمون، بر روی
    فرم ثبت نام
    آزمون صلاحیت حرفه ای در قسمت چپ سایت کلیک نموده و پس از تکمیل فرم مربوطه و واریز هزینه شرکت در آزمون بصورت اینترنتی و دانلود منبع آزمون در مرحله آخر، ثبت نام خود را قطعی نمایند.
    ثبت نام تا دوهفته قبل از زمان برگزاری آزمون امکان پذیر خواهد بود و متقاضیان می توانند جهت اطلاع از سرفصل موارد امتحانی این آزمون به قسمت گواهینامه صلاحیت حرفه ای - سرفصل آزمون مراجعه نمایند.
    این گزارش می افزاید، به افرادی که موفق شوند در این آزمون نمره قبولی دریافت کنند گواهینامه معتبر صلاحیت حرفه ای صنعت بیمه در سطح مقدماتی اعطا خواهد شد.
    یادآور می شود هزینه شرکت در آزمون برای کلیه اعضاء محترم انجمن حرفه ای و افرادی که در دور قبل در این آزمون شرکت نموده و موفق به کسب نمره قبولی نشده اند بصورت رایگان، برای دانشجویان پس از ارائه مدارک دانشجویی، مبلغ 50 هزار تومان و برای سایر افرادیکه که دارای شرایط مذکور نمی باشند مبلغ 150 هزار تومان می باشد که بصورت اینترنتی قابل پرداخت می باشد.

    گفتنی است این آزمون بغیر از شهر تهران در شهرهای اصفهان، تبریز، ساری، شیراز و کرمان نیز به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو