عصر بازار

با حضور مدیران ستادی و استانی؛

نهمین همایش بانک قرض الحسنه رسالت برگزارشد

عصر اعتبار- نهمین همایش هم اندیشی مدیران ستادی و استانی بانک قرض الحسنه رسالت به مدت دو روز در تهران برگزار شد.

نهمین همایش بانک قرض الحسنه رسالت برگزارشد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در روز اول همایش، دیباچه کلام و تشریح ساختار سازمانی بانک توسط محمد حسین حسین¬زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت ارائه شد.
    در ادامه سوزنچی، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف و مشاور معاونت علمی و فناوری رییس جمهور نیز به ارائه تعاریف مختلفی از سازمان های چابک پرداخت.
    بانکداری اجتماعی از دیگر موضوعات این همایش بود که توسط مدیر عامل، رییس مرکز بام، معاون بانکداری اجتماعی، مدیر سازمان فناوری اطلاعات و مدیر بانک قرض الحسنه رسالت در سه استان به آن پرداخته شد.
    لشکربلوکی مشاور وزیر اقتصاد در حوزه مدیریت راهبردی و استاد مدعو دانشگاه‌های صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر و تهران نیز در خصوص تغییر سازمانی با رویکرد توسعه خدمات جدید مطالبی را بیان نمود.
    مدلسازی آثار قرض الحسنه با رویکرد سیستمی توسط محمدرضا موسی زاده مدیر استان تهران و سخنرانی رحیم سرهنگی مدیر آموزش و توسعه بانک، محور مدیریت بر مبنای هدف و تجربه یک استان از دیگر برنامه های روز اول همایش بود.
    همچنین تقی زاده مشاور و مدرس حوزه فنون مذاکره، اصول و فنون مذاکره با سازمان ها را تبیین و تشریح کرد.
    در پایان این همایش دو روزه پنل اعتبار سنجی توسط مدیر عامل، مدیران شرکت اعتبارسنجی پارت، مدیر یک استان و مدیر بانکداری اجتماعی به طور مفصل ارائه شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی