عصر بازار

مدیر کل تامین اجتماعی اتباع خبر داد:

پوشش تامین اجتماعی برای ایرانیان مقیم امارات

عصر اعتبار- سرکنسول ایران در دبی از سازمان تامین اجتماعی بابت محقق ساختن بیمه ایرانیان خارج از کشور قدردانی و بر استمرار این طرح تاکید کرد.

پوشش تامین اجتماعی برای ایرانیان مقیم امارات
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حسین جودکی با حضور در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی و دیدار با بهرامی سرکنسول ایران، در جلسه مشترک با حضور دستگاهها و نهادهای ایرانی مقیم امارات متحده عربی شرکت کرد.

    وی در این جلسه به تشریح و تبیین قوانین و مقررات مربوط به ایرانیان خارج از کشور پرداخت و به سئوالات حضار پاسخ داد.

    بهرامی سرکنسول ایران در دبی از سازمان تامین اجتماعی بابت محقق ساختن بیمه ایرانیان خارج از کشور قدردانی و بر استمرار این طرح تاکید کرد.

    وی ابراز امیدواری کرد که در اسرع وقت پس از ثبت نام کارکنان ایرانی دستگاهها، این طرح به سایر هموطنان تعمیم و گسترش یابد و پس از آن شاهد پوشش کامل این طرح در امارات متحده باشیم.
    همچنین پس از هماهنگی با بانک های ایرانی در دبی و تعیین پزشک معتمد، با توزیع فرم های مربوطه و تشریح چگونگی نحوه انجام شروع بیمه پردازی، ثبت نام متقاضیان ایرانی در بیمارستان ایرانیان و سایر نهادهای ایرانی آغاز شد.
    خاطر نشان می سازد، بروشورهای بیمه ایرانیان خارج از کشور به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی تهیه و توزیع شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی