عصر بازار

افتتاح مدرسه اقتصادنوین در روستای آلکلوی سقز

عصر اعتبار- طی مراسمی مدرسه بانک اقتصادنوین در روستای آلکلوی سقز مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در مراسم افتتاح مدرسه اقتصادنوین در روستای آلکلوی سقز، علاوه بر سرپرست منطقه یک استان‌های این بانک نجفی افشار مسئول مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کل کشور، سعیدی رئیس نوسازس مدارس استان کردستان و ماموستا عبدالرحمان حسین‌زاده امام جمعه سقز حضور داشتند.

افتتاح مدرسه اقتصادنوین در روستای آلکلوی سقز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم سعید صالح ودادی سرپرست منطقه یک استان‌های بانک اقتصادنوین طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور موثر بانک اقتصادنوین در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی، گفت: بانک اقتصادنوین علاوه بر ارایه خدمات نوین بانکی، در عرصه‌های اجتماعی و خیرخواهانه نیز نقشی موثر و تاثیرگذار ایفا می‌کند که این اقدامات از طرف سایر بانک‌ها به عنوان الگو مورد توجه قرار گرفته است.
    وی به ساخت 11 مدرسه توسط بانک اقتصادنوین در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: بانک اقتصادنوین تاکنون 11 مدرسه در مناطق محروم استان‌های بوشهر، سیستان و بلوچستان، ایلام، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، کردستان، اردبیل و خوزستان ساخته است، ضمن اینکه در حال حاضر یک مدرسه دیگر بانک اقتصادنوین در حال ساخت می‌باشد.
    سرپرست منطقه یک استان‌های بانک اقتصادنوین تاکید کرد ساخت این مدارس تاثیر زیادی در افزایش کیفیت فضای آموزشی در این مناطق داشته است. وی به زمین لرزه تابستان سال 91 استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: بعد از این زمین لرزه بانک اقتصادنوین به سرعت نسبت به ساخت مدرسه در مناطق‌زلزله زده از جمله روستای هرزورز بخش مرکزی هریس و کقالق اهر، مشک عنبر ورزقان اقدام کرد که این موضوع نشان دهنده توجه مدیران ارشد بانک اقتصادنوین به موضوعات اجتماعی است.
    در آئین افتتاح این محیط آموزشی، خالد علیپور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه زیویه سقز گفت: بانک اقتصادنوین برای ساخت این مدرسه، مشارکت داشته که این اقدام موجب بهبود کیفیت آموزش در این منطقه خواهد شد.
    شهرام سعیدی مدیرکل نوسازی مدارس استان کردستان هم با بیان اینکه مشارکت خیران در ساخت مدارس در استان جای تقدیر دارد عنوان کرد: کمبود اعتبار از مشکلات اصلی تسریع در ساخت مدرسه سازی در استان است که این اقدام بانک اقتصادنوین الگویی مناسب برای سایر بانک‌ها به شمار می‌رود. وی اظهار کرد: 30 درصد مدارس استان تخریبی است که رتبه استان کردستان از این لحاظ در کشور بین 15 تا 17 است.
    روستای آلکلوی در 15 کیلومتری سقز قرار دارد. این شهرستان دارای 274 روستای دارای سکنه است که 128روستای آن در بخش امام و زیویه قرار دارد که از لحاظ آموزشی تحت نظر آموزش و پرورش منطقه زیویه است و بقیه در بخش‌های مرکزی و سرشیو قرار دارند که بحث تعلیم و تربیت آنها تحت نظر آموزش و پرورش سقز است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو