عصر بازار

بیمه مسافرتی خارج از کشور و پوشش های آن

عصر اعتبار- طی چند سال گذشته شرکت های خارجی متعددی در این زمینه با شرکت های بیمه ای در ایران همکاری داشته اند و پوشش های بسیار مناسبی را برای مسافران فراهم کرده اند.

بیمه مسافرتی خارج از کشور و پوشش های آن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴:۰۰

    پوشش های بیمه مسافرتی خارج کشور
    1 – هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان های خارج کشور ، اگر بیمه شده در بیمارستان بستری شود هزینه آن تا سقف بیمه نامه یعنی تا 50/000 یورو قابل پرداخت است و اگر نیاز به بازگرداندن و یا انتقال به مرکز مجهز داشته باشد شرکت بیمه نسبت به انتقال وی به یک مرکز درمانی مجهز و یا بازگرداندن به کشور محل اقامتش اقدام خواهد کرد و چنانچه اگر شخص بیمه شده نیاز به بستری نداشته باشد شامل 25 یورو فرانشیز خواهد شد.
    2 – جبرن خسارت فقدان چمدان و بار تحویلی به هواپیما ، اگر چنانچه در حین ورود شما چمدان و یا مدارک شما مفقود شود پس از گذشت چند ساعت در صورت پیدا نشدن چمدان شما شما را به هتل برده و بعد از چند روز شما را به کشور مبدا به صورت کاملا رایگان باز میگردید.
    3 – هزینه های دندانپزشکی ، فقط فوریت شامل پرداخت هزینه  هستند و موارد دیگر به هیچ عنوان تحت عنوان شامل خسارت نمی شود.
    4 – باز گرداندن جسد متوفی ، اگر خدایی نا کرده بیمه شده در طول مدت سفر خود فوت نماید شرکت بیمه طرف قرارداد تمهیدات لازم را برای بازکرداندن جسد ایشان را اتخاذ می کنند.
    5 – اینها همه بخشی از مزایای بیمه مسافرت خارج از کشور  است.
    6 – در نظر داشته باشید به این دلیل که شرکته ای مختلف بیمه های ایران مانند : بیمه سامان ، بیمه پارسیان ، بیمه کوثر ، بیمه کارآفرین ، بیمه ملت ، بیمه ما ، بیمه پاسارگاد ، بیمه نوین ، بیمه دی ، بیمه رازی ، عرضه کننده این بیمه نامه ها  است و با شرکت های مختلف خارجی همکاری میکنند و تقریبا هر شرکت شرایط عمومی خودش را دارد به قسمت توضیح شرایط بیمه نامه مراجعه نمایید و به صورت کامل رویت  می کنند.

    ترکیه پیش‌قدم شد
    جزئیات طرح ایجاد شهرک صنعتی طلا و جواهر تهران
    کارگروه آمایش استان تهران 2 طرح ایجاد شهرک صنعتی طلا و جواهر و انتقال دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را در دستور کار خود قرار داد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر اعتبار، جلسه کارگروه آمایش استان تهران به ریاست نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، لطفی نژاد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل صنعت معدن و تجارت، مدیرکل جهادکشاورزی، مدیرکل استاندارد و سایر اعضا تشکیل شد.

    در این جلسه موضوع ایجاد شهرک صنعتی طلا و جواهر تهران مطرح شد. این طرح در سال 1388 کلنگ زده شده و در سال 1390 هم از سوی سازمان میراث فرهنگی مجوز آن صادر شد اما در سال 1392 دو بار در کارگروه آمایش اجرای طرح، با مخالفت روبرو شد تا اینکه آبان ماه سال 1394 طی نامه ای از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران قرار شد این طرح دوباره در کارگروه آمایش مطرح شود.

    محمدرضا مس‌فروش مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: گردش مالی طلا و جواهر در جهان 1000 میلیارد دلار است که سهم ما در این بازار 3 میلیارد دلار است در حالی که در ایران سالانه 300 تن طلا تولید می شود و قطعا این طرح می تواند در بازار طلا و جواهر ایران موثر باشد.

    نعمت الله ترکی در پایان این جلسه گفت: پیشنهاد ایجاد شهرک صنعتی، تولیدی و گردشگری طلا و جواهر از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت بود که البته نباید مسکونی باشد. حالا قرار شد که آن تعاونی که پیگیر طرح است، جزئیات طرح را آماده کرده و به کارگروه آمایش بیاورد. ناگفته نماند که اجرای این طرح باید توسط بخش خصوصی انجام شود.

    وی افزود: هم اکنون سرمایه گذار ترک هم آماده اجرای طرح است که پس از تصویب طرح مکان یابی هم تصمیم گیری می شود.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اظهار داشت: دستور دوم جلسه در مورد انتقال دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران بود که قرار شد پیشنهاد طرح کامل ارائه شده و با توجه به سند پایه توسعه استان این پیشنهاد بررسی شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی