عصر بازار

مدیر عامل بیمه ایران:

۴۵۰ نفر زندانی را آزاد کرده ایم

عصر اعتبار- مدیر عامل بیمه ایران گفت: تاکنون ۴۵۰ نفر از زندانیان حادثه دیده که بیمه گذار بیمه توسعه بودند از زندان ازاد شده اند.

۴۵۰ نفر زندانی را آزاد کرده ایم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» ، عباس حسینی مدیر عامل بیمه ایران با اشاره به اینکه این شرکت بر اساس مصوبه شورای عالی بیمه کشور مسئول حل و فصل زیان دیدگان بیمه توسعه شده است گفت: : از مجموع زندانیان آزاد شده  140 نفر در دو ماه اخیر آزاد شده اند .

    وی گفت: همانطور که قبلا قول داده بودیم توانستیم 70 نفر دیگر از زندانیان را در شب عید آزاد کنیم و امروز در خدمت تعدادی از این عزیزان هستیم.

    مدیر عامل بیمه ایران گفت: تا امروز زیان حدود 24 هزار نفر از زیان دیدگان بیمه توسعه با 400 میلیارد تومان پرداخت شده است.

    حسینی در پاسخ به این سوال که آیا زندانی دیگری به خاطر مشکلات بیمه توسعه در زندان وجود دارد یا خیر گفت: ممکن است هنوز تعدادی به این خاطر زندانی باشند که ناشی از سایر عوامل غیر بیمه است.

    وی افزود: علت زندانی بودن برخی از مقصرین بیمه توسعه این است که ممکن است علاوه بر دیه به خاطر جنبه عمومی جرم به حبس محکوم شده باشند.

    وی گفت: همچنین ممکن است تعهدات بیمه محدود بوده و حداکثر تعهد بیمه نامه پرداخت شده باشد.

    مدیر عامل بیمه ایران گفت: همچنین ممکن است تاخیر مقصر و زیان دیده در ارائه رای موجب افزایش دیه شده باشد که مطابق مقررات بیمه گر تعهدی ندارد.

    وی گفت: امروز با اطمینان می گوییم همه کسانیکه بابت مشکلات بیمه توسعه زندانی بوده اند و پرونده َآنها کامل شده با هماهنگی ستاد دیه امکان آزادسازی آنها مهیا شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی