عصر بازار

بانک عامل نمایشگاه کتاب تهران بعد از ۸ سال تغییر می‌کند

عصر اعتبار- پس از موافقت وزارت ارشاد با پیشنهاد شهرداری تهران در انتقال مکان نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب»، شهرداری موافقت ارشاد برای تغییر بانک عامل این نمایشگاه را هم جلب کرد.

بانک عامل نمایشگاه کتاب تهران بعد از ۸ سال تغییر می‌کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»به نقل از مهر، پس از 8 سال پیاپی که بانک صادرات ایران به‌عنوان بانک عامل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عهده‌دار انجام کلیه فعالیت‌های بانکی و مالی این رویداد بزرگ و دارای گردش مالی بالا بود، سرانجام و با تغییر مدیریت مکان میزبانی از این نمایشگاه، دوره تصدیگری فعالیت مالی نمایشگاه کتاب تهران از سوی این بانک بزرگ به سرآمد.

    بر این اساس، شهرداری تهران پس از آنکه موفق شد نظر مساعد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین تشکل‌های نشر را برای تغییر مکان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران جلب کند، در دومین گام توانست مدیریت فعالیت‌های بانکی و مالی این نمایشگاه را به بانک زیرمجموعه خود یعنی «بانک شهر» منتقل کند.

    تغییر بانک عامل قطعی است

    امیرمسعود شهرام‌نیا قائم مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تائید خبر تغییر بانک عامل این نمایشگاه، گفت: بانک عامل نمایشگاه کتاب تهران، امسال بانک شهر خواهد بود و در قراری که گذاشته شد، این موضوع قطعی شد.

    وی همچنین تاکید کرد: با وجود رضایت خاطر قابل قبولی که از بانک صادرات وجود داشت، ضمن تشکر از زحمات دوستان این بانک، اما با توجه به اینکه تامین زیرساخت‌های نمایشگاه کتاب در حال حاضر بر عهده شهرداری تهران است و نیز این موضوع که در صورت انتخاب بانک زیرمجموعه شهرداری، امکان همکاری با این مجموعه بیشتر خواهد شد، در نهایت جمع بندی این شد که بانک شهر، بانک عامل نمایشگاه کتاب تهران باشد.

    این مقام مسئول در برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در عین حال از تداوم همکاری با بانک صادرات تهران سخن گفت و ابراز امیدواری کرد با توجه به «سابقه همکاری مطلوب بانک صادرات با نمایشگاه کتاب تهران و خوش‌حسابی آن با ناشران» در فضای نمایشگاه امسال هم از خدمات این بانک بهره گرفته شود.

    تغییر بانک عامل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حالی اتفاق می‌افتد که پیش از بانک صادرات، بانک رفاه کارگران، عهده‌دار انجام فعالیت‌های بانکی و مالی این رویداد بزرگ بود.

    وظایف بانک عامل در نمایشگاه کتاب چیست؟

    بانکی که به عنوان بانک عامل در نمایشگاه کتاب تهران انتخاب می‌شود، مسئولیت تسهیل در امور بانکی و مالی ناشران و شرکت کنندگان در این رویداد را بر عهده خواهد گرفت که در دوره‌های گذشته برگزاری این نمایشگاه، بانک‌های صادرات و رفاه کارگران هر یک در سال‌هایی که عهده‌دار این مسئولیت بوده‌اند، با استقرار شعب ثابت و سیار در بخش‌ها و سالن‌های تحت پوشش نمایشگاه؛ به ارائه خدمات پرداخت و دریافت پول و سایر عملیات بانکی، مبادرت کرده‌اند.

    استقرار دستگاه‌های خودپرداز در سالن‌ها و نیز محوطه باز برای ارائه خدمات به ناشران و بازدیدکنندگان، حضور کافی و به موقع پرسنل بانک در شعبه مرکزی مستقر در نمایشگاه و سایر باجه‌ها برای ارائه خدمات به شهروندان و ناشران و عوامل اجرایی و تجهیز غرفه‌های ناشران در نمایشگاه به دستگاه‌های کارت خوان، از دیگر وظایف بانک عامل نمایشگاه کتاب است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو