عصر بازار

راهبرد بیمه آسیا در سال۱۳۹۵تداوم موفقیت ها ست

عصر اعتبار- تداوم موفقیت ها در حوزه های فنی، مالی و پرسنلی ،راهبرد بیمه آسیا در سال ۱۳۹۵ است.

راهبرد بیمه آسیا در سال۱۳۹۵تداوم موفقیت ها ست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر کاردگر ،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در ویژه برنامه دید و بازدید نوروزی کارکنان با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری ،گفت:مهم ترین راهبرد بیمه آسیا در سال 1395 تداوم روند موفقیت ها در حوزه های فنی،مالی و پرسنلی  است و امیدواریم با تلاش و همت خانواده بزرگ بیمه آسیا جایگاه شایسته بیمه آسیا در صنعت بیمه کشور را حفظ و در جهت تداوم این موفقیت ها  اقدام کنیم.
    مدیر عامل بیمه آسیا ضمن اظهار خشنودی از حضور 30ماهه خود در بیمه آسیا اظهار داشت: با همدلی و همزبانی کارکنان بیمه آسیا و شبکه فروش توانسته ایم در رشدوترکیب پرتفو، افزایش ذخیره ریاضی،افزایش نسبت کل ذخیره به فروش،پرداخت به روز خسارت و معوقات و افزایش سپرد ه های بانکی ،موفقیت های چشمگیری را بدست آوریم.
    نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا با تاکید بر ارزیابی مثبت مراجع ناظر از روند رو به رشد بیمه آسیا و کسب رتبه اول درگروه موسسات بیمه ای صد شرکت برتر کشور برای دومین سال متوالی ،بیان داشت : در حال حاضر بیمه آسیا در حوزه های فنی ،مالی و پرسنلی از وضعیت مناسبی برخوردار است و تحقق این مهم جز با بهره مندی از فرصت ها ورفع مشکلات امکان پذیر نبوده است.
    دکترکاردگر با تصریح تداوم نظارت و کنترل و وصول مطالبات در سال جدید،گفت : نظارت و کنترل در دو حوزه صدور و پرداخت خسارت بیش از پیش و با قدرت و توان بیشتر در جهت تبیین  توانمندی های بیمه آسیا ادامه خواهد یافت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی